مطالب مرتبط:
واکنش جشنواره کن به اعتصاب فراگیر کارکنانش | حقوق ناکافی، ساعات طولانی کار بدون بیمه بیکاری | ما شما را را درک می کنیم، اما...
تاکید عضو شورا بر حل مشکل بیمه رانندگان تاکسی
تاکید رییس کمیسیون محیط زیست شورا بر حل مشکل بیمه تامین اجتماعی تاکسیرانان تهرانی
5 شغل حسابداری و مدیریت مالی با حقوق 50 میلیون تومان در تهران
داوران فوتسال و مشکل دریافت حقوق
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 اردیبهشت 1403 ساعت 15:252024-05-08ورزشي

مشکل شغل، بیمه و حقوق ورزشکاران حل می شود


رییس سازمان بسیج ورزشکاران کشور گفت: وزیر ورزش و جوانان در حال پیگیری حل مشکل شغل، بیمه و حقوق ورزشکاران است و این قانون خواهد شد.

- ایسنا/کرمان رییس سازمان بسیج ورزشکاران کشور گفت: وزیر ورزش و جوانان در حال پیگیری حل مشکل شغل، بیمه و حقوق ورزشکاران است و این قانون خواهد شد.

مهدی میرجلیلی ظهر امروز 19 اردیبهشت ماه در نشست با قهرمانان ملی و فراملی استان کرمان اظهار کرد: مجاهدت و تلاش ورزشکاران با جهاد رزمندگان هیچ فرقی نمی کند و هدف هر دو عزتمند کردن کشور است.

وی گفت: روی سکو قرار گرفتن شما همان موشک و پهپاد ماست و 85 میلیون مسلمان و آزاده دنیا از پیروزی جمهوری اسلامی ایران خوشحال می شوند.

رییس سازمان بسیج ورزشکاران کشور با گرامیداشت یاد و خاطره 5135 شهید ورزشکار در دفاع مقدس، در ادامه عنوان کرد: استان کرمان حدود 470 شهید ورزشکار دارد و آنها کسانی بودند که از سکو و مدال برای دفاع از کشور گذشتند.

وی خطاب به ورزشکاران ادامه داد: مردم شما قهرمانان فراملی را رصد می کنند و از اخلاق، رفتار و کیفیت زندگی شما درس می گیرند و بنابراین مسئولیت سنگینی بر گردن شماست.

وی با تاکید بر این که مردم قهرمانانشان را دوست دارند، اظهار کرد: شما قهرمان فضای واقعی هستید و اگر می خواهید پهلوان باشید باید هم در فضای حقیقی و هم مجازی قهرمان باشید.


برچسب ها: ورزشکاران - ورزشکار - سازمان بسیج ورزشکاران - رییس سازمان بسیج - ورزش - بسیج ورزشکاران - وزیر ورزش و جوانان
آخرین اخبار سرویس:

مشکل شغل، بیمه و حقوق ورزشکاران حل می شود

مشکل شغل، بیمه و حقوق ورزشکاران حل می شود