مطالب مرتبط:
یک کنسرت دیگر در بوشهر لغو شد
کنسرت معین زد در بوشهر لغو شد!
ادامه لغو کنسرت ها در بوشهر
ماجرای جدایی دروازه بان مطرح استقلال چیست؟
کنسرت معین داخلی، بوشهر را مشهد کرد!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 اردیبهشت 1403 ساعت 14:302024-04-21سياسي

ماجرای لغو سریالی کنسرت ها در بوشهر چیست؟


با لغو اختتامیه فستیوال «کوچه» در سال 1402، لغو کنسرت آرمان گرشاسبی در فروردین امسال و صادر نشدن مجوز کنسرت معین زندی از سوی ارشاد بوشهر، برگزاری کنسرت در این استان به محل بحث در فضای مجازی تبدیل شده است و برای بسیاری سوال است که آیا بوشهر نیز به سمت ممنوعیت .

- با لغو اختتامیه فستیوال کوچه در سال 1402، لغو کنسرت آرمان گرشاسبی در فروردین امسال و صادر نشدن مجوز کنسرت معین زندی از سوی ارشاد بوشهر، برگزاری کنسرت در این استان به محل بحث در فضای مجازی تبدیل شده است و برای بسیاری سوال است که آیا بوشهر نیز به سمت ممنوعیت برگزاری کنسرت ها می رود؟ اگرچه مدیر اداره ارشاد بوشهر در پاسخ به این پرسش می گوید که برگزاری کنسرت در بوشهر مانعی ندارد! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اواخر سال گذشته (1402)، برگزاری فستیوال کوچه در استان بوشهر با حواشی زیادی همراه بود؛ اختتامیه این فستیوال مردمی لغو شد و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هم قول پیگیری موضوع را داد و هم دستور پیگیری صادر کرد.

این اتفاق چند وقت بعد از ماجرای پرحاشیه لغو کنسرت علیرضا قربانی بود که با پیگیری محمدمهدی اسماعیلی و تاکید دولتمردان بر اجرای قانون و احترام گذاشتن به مجوزهای رسمی در کشور، در نهایت ختم به خیر شد.


برچسب ها: کنسرت - بوشهر - برگزاری - فستیوال - آرمان گرشاسبی - اختتامیه - فضای مجازی
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای لغو سریالی کنسرت ها در بوشهر چیست؟

ماجرای لغو سریالی کنسرت ها در بوشهر چیست؟