مطالب مرتبط:
غفلت از سرکشی به والدین شهدا پذیرفتنی نیست
معاون استاندار آذربایجان غربی: خانواده شهدا و ایثارگران پرچمداران دفاع از نظام هستند
پیشرفت جامعه اسلامی در گرو سلامت و نشاط خانواده ها
حمله ناکام و دردناک پلنگ به خانواده جوجه تیغی ها (فیلم)
28 خانواده سیل زده گلستانی امدادرسانی شدند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 ساعت 13:352024-04-25سياسي

غفلت از سرکشی به خانواده های شهدا پذیرفتنی نیست


سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی با بیان اینکه سرکشی از خانواده های معظم شهدا جزو وظایف ذاتی مدیران و مسئولان شاغل به خدمت در این نهاد محسوب می شود، - ایسنا/آذربایجان شرقی سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی با بیان اینکه سرکشی از خانواده های معظم شهدا جزو وظایف ذاتی مدیران و مسئولان شاغل به خدمت در این نهاد محسوب می شود، تاکید کرد: غفلت از انجام این وظیفه ذاتی به هیچ وجه پذیرفتنی نیست.

علی اکبر سلمانی در سومین جلسه منطقه ای تحول بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی در حوزه معاونت تعاون و امور اجتماعی در سراب گفت: همواره و تحت هر شرایطی، دیدار با خانواده های بزرگوار شهدا باید در اولویت برنامه های خادمان این خانواده ها در بنیاد شهید و امور ایثارگران باشد و هیچ یک از مدیران شهرستانی نباید اجازه دهند در لابلای مشغله های روزمره اداری، به خصوص پدران و مادران شهدا مورد کم مهری قرار بگیرند.

وی روسای ادارات شهرستانی بنیاد شهید و امور ایثارگران در سطح آذربایجان شرقی را مکلف به اختصاص حداقل یک روز از هفته برای دیدار با خانواده های بزرگوار شهدا دانست و افزود: در انجام این وظیفه مهم نیز باید اثربخش بودن و کیفیت دیدارها مد نظر باشد.


برچسب ها: بنیاد شهید و امور ایثارگران - آذربایجان شرقی - خانواده ها - خانواده های معظم شهدا - بنیاد شهید - ایثارگران - آذربایجان
آخرین اخبار سرویس:

غفلت از سرکشی به خانواده های شهدا پذیرفتنی نیست

غفلت از سرکشی به خانواده های شهدا پذیرفتنی نیست