مطالب مرتبط:
پلیس، آموزش و پرورش و شهرداری پرچمداران ارتقا فرهنگ ترافیک هستند |
1700 نفر از جوانان جذب آموزش و پرورش استان کرمانشاه می شوند
آموزش و پرورش در گرداب حقوق معلمان/ هشدار جدی مجلس به دولت
دولت سیزدهم همیشه در کنار آموزش و پرورش بوده است
رقص احتمالی افعی تهران به ساز آموزش و پرورش | آیا اصناف و گروه ها می توانند جلوی نمایش هر فیلمی را که خوششان نیامد، بگیرند؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 اردیبهشت 1403 ساعت 18:002024-05-08سياسي

لزوم حرکت آموزش و پرورش در راستای مهندسی کیفیت


رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه باید در راستای مهندسی کیفیت در آموزش و پرورش گام برداشته شود، - ایسنا/مرکزی رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه باید در راستای مهندسی کیفیت در آموزش و پرورش گام برداشته شود، گفت: در گذشته آموزش و پرورش رها شده و تست محور و آموزشگاه محور شده بود که بازگشت خوبی در این حوزه صورت گرفته است.

احمد محمودزاده امروز، 19 اردیبهشت در شورای آموزش و پرورش استان مرکزی اظهار کرد: منزلت و معیشت معلم باید همواره مورد توجه باشد و معلم باید همیشه تکریم شود.

وی اضافه کرد: شورای آموزش و پرورش بستر تبادل نظر و همفکری و هم افزایی برای موضوعات این حوزه است و بیشتر باید به موضوعاتی پرداخته شود که آموزش و پرورش به تنهایی از عهده آن ها بر نمی آید.

محمودزاده تاکید کرد: رویکردهای فرهنگی و تربیتی مدارس باید در راستای اتفاقات خوب و تربیت دانش آموزان در طراز انقلاب اسلامی مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه تربیت دانش آموزان باید در شان کشور باشد، اظهار کرد: سندهای خوبی برای تربیت دانش آموز در طراز انقلاب اسلامی تدوین شده است.


برچسب ها: آموزش و پرورش - آموزش - پرورش - شورای آموزش و پرورش - وزارت آموزش و پرورش - رییس سازمان مدارس - مشارکت های مردمی
آخرین اخبار سرویس:

لزوم حرکت آموزش و پرورش در راستای مهندسی کیفیت

لزوم حرکت آموزش و پرورش در راستای مهندسی کیفیت