مطالب مرتبط:
5 اردیبهشت 1403 با همکاری سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور برگزار می شود: اولین کنفرانس بین المللی موزه ها در اردبیل
نخستین همایش ملی تعامل انسان و رایانه برگزار می شود
همایش علمی اندیشه های دفاعی، نظامی سپهبد شهید صیاد شیرازی برگزار شد
تصاویر/ جشن بزرگ روزه اولی ها در مصلی اردبیل
تعیین تکلیف حقابه سه طرح گردشگری در استان اردبیل
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 فروردین 1403 ساعت 12:202024-04-08اجتماعي

همایش اسرار و معارف حج زائران حج تمتع اردبیل برگزار شد


همایش اسرار و معارف حج زایران با حضور زائران و عوامل و روحانیون کاروان های حج و مدیرکل حج و زیارت استان در مسجد ججین اردبیل برگزار شد.

- ایسنا/اردبیل همایش اسرار و معارف حج زایران با حضور زائران و عوامل و روحانیون کاروان های حج و مدیرکل حج و زیارت استان در مسجد ججین اردبیل برگزار شد.

ابراهیم احدی، مدیرکل حج و زیارت استان شامگاه 19 فروردین در این مراسم از زائران خواست تا در کلیه عملیات حج با مدیر کاروان هماهنگ و یک دست باشند و با راهنمایی عوامل کاروان که در خدمت زایران هستند، اعمال و مناسک حج زایران به خوبی و سلامتی انجام شود.

مدیرکل حج و زیارت افزود: زایران در روزهای آتی وجوه قربانی را که بانک توسعه تعاون کشورهای اسلامی تعیین کرده است، پرداخت خواهند کرد.

سفر انتخاب شده حج تمرین برای کوچ انسان به سوی خدا است در ادامه همایش حجت الاسلام نوروزی، رییس حوزه علمیه استان اردبیل در خصوص اسرار و معارف حج گفت: کلیه اعمال حج بر اساس اسرار و شعائر اسلامی پایه ریزی شده است.

رییس حوزه های علمیه استان سفر انتخاب شده حج را تمرین برای کوچ انسان به سوی خدا دانست و افزود: اسرار این سفر این است که باید از تعلقات دل بکنی و تسلیم امر الهی باشی.


برچسب ها: حج و زیارت - اردبیل - کاروان - مدیرکل - زائران - همایش - مدیر
آخرین اخبار سرویس:

همایش اسرار و معارف حج زائران حج تمتع اردبیل برگزار شد

همایش اسرار و معارف حج زائران حج تمتع اردبیل برگزار شد