مطالب مرتبط:
ایران سهام یک کارخانه بزرگ آلمان را خرید
ایران سهام یک کارخانه بزرگ آلمان را خرید
ادعای رسانه آمریکایی درباره نحوه پاسخ ایران به اسراییل/ گسترش درگیری ها و تنش در دریای سرخ/ آغاز اعزام نیروهای نظامی آلمان به لیتوانی/ حمله هوایی آمریکا و انگلیس به «الحدیده» یمن
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران برای توسعه نیاز به همدلی دارد/ سهام ترجیحی نیازمند پیگیری بیشتر است
خبر مهم ایران خودرو برای مشتریان رانا پلاس | قیمت جدید رانا پلاس ارتقا یافته اعلام شد | خریداران رانا پلاس از کارخانه چقدر باید پرداخت کنند؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 فروردین 1403 ساعت 14:302024-04-09اقتصادي

ایران سهام یک کارخانه بزرگ آلمان را خرید


در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از وضعیت اقتصادی ایران دست پیدا کنیم.

- در پروژه نیم قرن با اقتصاد ایران تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از وضعیت اقتصادی ایران دست پیدا کنیم.

نگاه روندی این مزیت را دارد که تاثیر اقتصاد بر سایر موضوعات جامعه ایرانی و تاثیر گرفتن اقتصاد از آنها را بتوانیم در یک مجموعه تجزیه و تحلیل کنیم و همچنین پاسخ به چراهای وضعیت کنونی اقتصادی داشته باشیم.

 اکنونِ اقتصاد ما محصول تلاش ها و تصمیم گیری ها در دهه های گذشته است.

امسال در این پروژه سال های 1394،1384،1374،1364،1354 از هر دهه انتخاب شده است.

در سال 1403، اقتصادنیوز در نیم قرن با اقتصاد ایران با استفاده از اخبار و گزارش های روزنامه های اطلاعات و دنیای اقتصاد هر روز روایتی اختصاصی از اقتصاد ایران و جهان تقدیم مخاطبان می شود.

21 فروردین 1354؛ قرارداد یک میلیارد تومانی ساخت فرودگاه بزرگ تهران بسته شد قرارداد ساخت فرودگاه بزرگ تهران بسته شد و پیمانکار ساخت این فرودگاه را آغاز کرد.

براساس این قرارداد به منظور تسریع در احداث فرودگاه جدید پایتخت عملیات ساختمانی با مطالعات مربوط به تهیه پروژه اجرایی همزمان صرت می گیرد و پیمانکار مکلف است مراحل مختلف تهیه و پروژ


برچسب ها: اقتصاد - اقتصاد ایران - ایران - اقتصادی - اقتصادی ایران - وضعیت اقتصادی - نیم قرن
آخرین اخبار سرویس:

ایران سهام یک کارخانه بزرگ آلمان را خرید

ایران سهام یک کارخانه بزرگ آلمان را خرید