مطالب مرتبط:
دمای اصفهان تا 6 درجه کاهش می یابد/پیش بینی رگبار باران و تندباد |
پیش بینی باران و رعد و برق در اکثر مناطق استان کرمان/ احتمال اختلال در ترددهای جاده ای
پیش بینی وضعیت آب و هوا خوزستان فردا چهارشنبه 1 فروردین ماه 1403 | بارش باران در خوزستان تا این روز ادامه دارد | خوزستانی ها بخوانید
رگبار باران و رعد و برق هرمزگان را در بر می گیرد
بارش های فارس مطابق پیش بینی ها بود/بارش 156 میلیمتری باران در رستم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 فروردین 1403 ساعت 11:402024-03-20اجتماعي

پیش بینی رگبار باران و تندباد در اصفهان


کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از فعالیت سامانه بارشی به نسبت قوی و کاهش 3 تا 6 درجه ای دمای هوا در استان خبر داد.

- ایسنا/اصفهان کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از فعالیت سامانه بارشی به نسبت قوی و کاهش 3 تا 6 درجه ای دمای هوا در استان خبر داد.

آسیه آقایی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به استان اصفهان، اظهار کرد: فعالیت این سامانه از بعد از ظهر روز گذشته ابتدا در مناطق غرب و جنوب استان و نواحی همجوار با استان های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه بویراحمد و لرستان آغاز شده است و به تدریج سایر مناطق استان اصفهان را فرا می گیرد.

وی با بیان اینکه فعالیت سامانه ناپایدار مرطوب و به نسبت قوی تا امروز چهارشنبه یکم فروردین در سطح استان ادامه می یابد، افزود: اوج فعالیت این سامانه در مناطق غرب و جنوب اصفهان است.

به گفته کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان، شرایط جوی در این روزها به صورت نیمه ابری است و به تدریج افزایش ابر، مه آلودی، رگبار باران و رعدوبرق و در مناطق سردسیر بارش برف پیش بینی می شود.

آقایی با اشاره به وقوع باد شدید و توفان لحظه ای در مناطق مختلف استان، گفت: این شرایط در مناطق شرقی و شمالی استان با خیزش گردو خاک محلی همراه است.


برچسب ها: کارشناس اداره کل هواشناسی - استان اصفهان - استان - اصفهان - فعالیت سامانه بارشی - سامانه - سامانه بارشی
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی رگبار باران و تندباد در اصفهان

پیش بینی رگبار باران و تندباد در اصفهان