مطالب مرتبط:
1.3 میلیون کاربر در شبکه شاد شب زنده داری کردند
5 عدد گوجه سبز نیم میلیون تومان!
قیمت میلیونی گوجه سبز و چغاله بادام/ 5 عدد نیم میلیون تومان فروخته شد
5 عدد گوجه سبز نیم میلیون تومان!
5 عدد گوجه سبز نوبرانه، نیم میلیون تومان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 فروردین 1403 ساعت 17:052024-04-04اجتماعي

شب زنده داری بیش از نیم میلیون کاربر در شبکه شاد


رکورد تماشای پخش زنده در شبکه آموزشی دانش آموز (شاد) با پخش زنده مراسم شب قدر از حرم مطهر رضوی و تماشای بیش از 530 هزار کاربر شکسته شد.

- رکورد تماشای پخش زنده در شبکه آموزشی دانش آموز (شاد) با پخش زنده مراسم شب قدر از حرم مطهر رضوی و تماشای بیش از 530 هزار کاربر شکسته شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شبکه شاد، مراسم سومین شب احیاء را با سه ویژه برنامه از کانال پخش زنده پوشش داد که بیش از 627 هزار کاربر، بیینده این مراسم معنوی بودند.

ویژه برنامه شب بیست و سوم ماه مبارک از حرم مطهر رضوی در شبکه شاد به صورت زنده پخش شد و بیش از 530 هزار کاربر یکتا بیننده این برنامه بودند که این تعداد رکورد جدیدی را در تماشای پخش زنده های شاد ثبت کرد.

رکورد قبلی به مراسم شب نوزدهم ماه مبارک از حرم مطهر رضوی سال گذشته اختصاص داشت که بیش از 497 هزار کاربر، بیننده آن مراسم بودند.

همچنین دو برنامه دیگر از سومین شب لیالی قدر از هیئت ثارالله زنجان و هیئت ثارالله رشت به صورت زنده پخش شد که بیش از 97 هزار کاربر یکتا بیننده این برنامه ها بودند.

همزمان با فرارسیدن شب های قدر و ایام شهادت امام علی (ع) شبکه شاد، مراسم شب های احیا را از اماکن معنوی حرم مطهر رضوی، تکایا و مساجد همچون سال گذشته به صورت زنده در اختیار کاربران قرار داد که بیش از 251 هزار کاربر مراسم شب اول، 463 هزار شب دوم و 62


برچسب ها: حرم مطهر رضوی - پخش زنده - زنده - حرم مطهر - مراسم - برنامه - شبکه شاد
آخرین اخبار سرویس:

شب زنده داری بیش از نیم میلیون کاربر در شبکه شاد

شب زنده داری بیش از نیم میلیون کاربر در شبکه شاد