مطالب مرتبط:
همخوانی علیرضا بیرانوند در کنسرت لُری «تال»
ویدئویی جالب از هم خوانی احساسی علیرضا بیرانوند در یک کنسرت لُری
(ویدئو) هم خوانی احساسی علیرضا بیرانوند در یک کنسرت لُری
هم خوانی احساسی علیرضا بیرانوند در یک کنسرت لُری
علیرضا بیرانوند به کنسرت گروه «تال» رفت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 فروردین 1403 ساعت 20:552024-04-15ورزشي

همخوانی علیرضا بیرانوند در کنسرت لُری «تال»


حضور علیرضا بیرانوند دروازه بان شماره یک تیم ملی فوتبال ایران و پرسپولیس در کنسرت گروه موسیقی لُری «تال» مورد توجه حاضران و همشهریانش در کنسرت قرار گرفت.

- حضور علیرضا بیرانوند دروازه بان شماره یک تیم ملی فوتبال ایران و پرسپولیس در کنسرت گروه موسیقی لُری تال مورد توجه حاضران و همشهریانش در کنسرت قرار گرفت.

حضور علیرضا بیرانوند دروازه بان شماره یک تیم ملی فوتبال ایران و پرسپولیس در کنسرت گروه موسیقی لُری تال مورد توجه حاضران و همشهریانش در کنسرت قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از روابط عمومی کنسرت، علیرضا بیرانوند دروازه بان شماره یک تیم ملی فوتبال ایران و پرسپولیس شامگاه یکشنبه- 26 فروردین ماه- با حضور در کنسرت لُری گروه تال به سرپرستی فرج علیپور حمایت همه جانبه خود را از همشهری هایش در پایتخت نشان داد و در اکثر لحظات حضورش در سالن، در حال همخوانی با حضار و گروه بود.

علیپور هنگام معرفی بیرانوند در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران گفت: قهرمان لُرستان امشب در کنسرت تال است و از این بابت خوشحالیم؛ علیرضا بیرانوند.

فرج علیپور خواننده، نوازنده کمانچه و بداهه نواز موسیقی مقامی لرستان، خواننده و از مشاهیر موسیقی لرستان است که در این کنسرت با تک نوازی های متعدد و درخشان با ساز کمانچه، بار دیگر درخشید و با تشویق و تحسین متعدد


برچسب ها: علیرضا بیرانوند دروازه بان - تیم ملی فوتبال ایران - علیرضا بیرانوند - تیم ملی فوتبال - فوتبال ایران - کنسرت - بیرانوند
آخرین اخبار سرویس:

همخوانی علیرضا بیرانوند در کنسرت لُری «تال»

همخوانی علیرضا بیرانوند در کنسرت لُری «تال»