مطالب مرتبط:
برپایی نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در تهران و 30 استان دیگر
شهید «تقی بهمنی» شهید برجسته استان همدان در سال 1403 خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان
وقوع 108 حادثه ترافیکی با 207 مصدوم در استان همدان
وقوع 108 حادثه ترافیکی با 207 مصدوم در استان همدان
شهید «تقی بهمنی» شهید شاخص استان همدان در سال 1403
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 فروردین 1403 ساعت 20:002024-03-23فرهنگي

ملایر؛ میزبان نمایشگاه قرآن و عترت استان همدان


رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر از برپایی نمایشگاه قرآن و عترت استان همدان در این شهرستان از هفتم تا 13 فروردین ماه همزمان با ماه مبارک رمضان خبر داد.

- ایسنا/همدان رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر از برپایی نمایشگاه قرآن و عترت استان همدان در این شهرستان از هفتم تا 13 فروردین ماه همزمان با ماه مبارک رمضان خبر داد.

فرشاد کشاورزیان در گفت وگو با ایسنا، در این رابطه افزود: این نمایشگاه به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر و با همکاری ادارات، ارگان ها و نهادهای مختلف شهرستان ملایر با شعار می خوانمت برگزار می شود.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین برنامه های این اداره برپایی نمایشگاه های مختلف در طول سال است، خاطرنشان کرد: امسال در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان در کنار برنامه های فرهنگی و هنری متنوع، نمایشگاه بزرگ قرآن کریم و عترت استان همدان به میزبانی شهرستان ملایر برگزار می شود.

این مقام مسئول ادامه داد: زمان برگزاری این نمایشگاه را هفتم تا 13 فروردین مصادف با 15 تا 21 رمضان بوده و علاقمندان می توانند از این نمایشگاه از ساعات 15 تا 21 در محل خیابان شهید رجایی، سرای فرهنگ و هنر شهرداری بازدید داشته باشند.


برچسب ها: فرهنگ و ارشاد اسلامی - اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی - نمایشگاه قرآن و عترت - فرهنگ و ارشاد - نمایشگاه - ارشاد اسلامی - برپایی نمایشگاه
آخرین اخبار سرویس:

ملایر؛ میزبان نمایشگاه قرآن و عترت استان همدان

ملایر؛ میزبان نمایشگاه قرآن و عترت استان همدان