مطالب مرتبط:
گشت گذار جنجالی خانوم بازیگر در تعطیلات نوروزی/الناز شاکردوست تصاویری از ورزش کردن خود در بیستون منتشر کرد!
34 هزار بیمار در تعطیلات نوروزی به اورژانس بیمارستانهای مشهد مراجعه کردند
بازگشایی مدارس مشهد بعد از تعطیلات نوروزی 1403 چه زمانی است؟  
جزییات عرضه 5 نوع ارز مسافرتی بعد از تعطیلات نوروزی
کاهش 3.6 درصدی تردد از مبادی ورودی و خروجی استان آذربایجان غربی در دو هفته تعطیلات نوروزی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 فروردین 1403 ساعت 12:302024-03-31اقتصادي

توقیف 1569 خودروی قاچاق بر در تعطیلات نوروزی


رییس پلیس امنیت اقتصادی فراجا گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی در سراسر کشور 1569 خودرو قاچاق بر معروف به شوتی توقیف شده است.

- رییس پلیس امنیت اقتصادی فراجا گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی در سراسر کشور 1569 خودرو قاچاق بر معروف به شوتی توقیف شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از خبرگزاری پلیس، سردار حسین رحیمی، اظهار داشت: پلیس امنیت اقتصادی در تعطیلات نوروزی با تشکیل قرارگاه امین طرح های مختلفی را در حوزه مقابله با جرایم و مفاسد اقتصادی و با تمرکز بر احتکار کالا، خودروهای قاچاق بر معروف به خودروهای شوتی اجرا می کند و در این رابطه از ابتدای تعطیلات نوروزی تعداد 182 پرونده در حوزه مقابله با جرایم اقتصادی تشکیل و 201 نفر نیز در این خصوص دستگیر شده است.

رییس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به تشکیل 2303 پرونده در حوزه مقابله با قاچاق کالا در سراسر کشور از ابتدای تعطیلات نوروزی، عنوان داشت: در این مدت 1569 خودرو قاچاق بر معروف به خودروهای شوتی در نقاط مختلف کشور توقیف شده است.

سردار رحیمی با تاکید براینکه مقابله با جرایم اقتصادی تعطیل شدنی نیست و در این مدت تیم های بازرسی از 6137 نشان گاه اقتصادی و واحد های عرضه کالا بازدید کردند، افزود: در این زمینه 139پرونده تشکیل و 142 نفر به اتهام احتکار و دیگر جرایم اقتصادی دستگیر شدند.


برچسب ها: تعطیلات نوروزی - پلیس امنیت اقتصادی - رییس پلیس امنیت اقتصادی - امنیت اقتصادی - رییس پلیس امنیت - اقتصادی - تعطیلات
آخرین اخبار سرویس:

توقیف 1569 خودروی قاچاق بر در تعطیلات نوروزی

توقیف 1569 خودروی قاچاق بر در تعطیلات نوروزی