مطالب مرتبط:
خبر تولد یک ایران جدید
خبر آمریکایی ها از تصمیم اسراییل برای تقابل با ایران
خبر مهم برای خریداران خودرو/ اعلام نتیجه شکایت از ایران خودرو و سایپا
خبر مهم برای خریداران خودرو/ اعلام نتیجه شکایت از ایران خودرو و سایپا
خبر فوری | پایان نشست شورای امنیت درباره پاسخ ایران به اسراییل
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 فروردین 1403 ساعت 14:002024-04-15بين الملل

خبر تولد یک ایران جدید


کروزها و بالستیک هایی که بامداد یک شنبه 26 فروردین از ایران به سوی سرزمین های اشغالی رفتند، گویی ابزار شکافتن پیله صبری بود که ایران دور خود پیچیده بود تا در حفاظ این پیله و پنهان از چشم نامحرمان و دشمنان، - کروزها و بالستیک هایی که بامداد یک شنبه 26 فروردین از ایران به سوی سرزمین های اشغالی رفتند، گویی ابزار شکافتن پیله صبری بود که ایران دور خود پیچیده بود تا در حفاظ این پیله و پنهان از چشم نامحرمان و دشمنان، خود را بسازد و البته که ساخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کبری آسوپار در یادداشتی با این عنوان در روزنامه جوان به موضوع حمله تنبیهی سپاه پاسداران به اراضی اشغالی پرداخته و نوشته است: خویشتن داری و صبر استراتژیک جمهوری اسلامی ایران در برابر تروریسم صهیونیستی باعث شده بود اسراییلی ها، و شاید حتی حامیان غربی شان، در محاسبه قدرت ایران دچار اشتباه شوند و توانایی ارزیابی دقیق ظرفیت های ایران را از دست بدهند.

حمله صهیونیست ها به سفارت ایران در دمشق در چنین فضایی طراحی و اجرا شد و صهیونیست ها تصور دقیقی از واکنش احتمالی ایران نداشتند.

ایران همیشه بسیار صبور بوده است تا حدی که شاید این گمانه را برای دوست و دشمن جا انداخته است که نمی خواهد دست به اقدام خاصی بزند تا حدی که دوست را شاکی و دشمن را جسور کرده است.


برچسب ها: ایران - سرزمین های اشغالی - جمهوری اسلامی ایران - پیله - فروردین - بالستیک - سپاه پاسداران
آخرین اخبار سرویس:

خبر تولد یک ایران جدید

خبر تولد یک ایران جدید