مطالب مرتبط:
هواشناسی ایران1403/01/20؛ بارش های شدید در تعطیلات عید فطر
هواشناسی ایران1403/01/20؛ بارش های شدید در تعطیلات عید فطر
پاسخگویی کارشناسان بانک شهر به بیش از 15 هزار تماس تلفنی در تعطیلات نوروز
مصرف بنزین در تعطیلات نوروز پرواز کرد!
تعطیلات نوروز در البرز 64 میلیون لیتر بنزین مصرف شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 فروردین 1403 ساعت 15:102024-04-08اقتصادي

تولید 200 هزار گزارش و داده هواشناسی در تعطیلات نوروز


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سحر تاج بخش مسلمان معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان هواشناسی کشور، در نشست خبری ارائه اقدامات و عملکرد وزارت راه و شهرسازی در حوزه سفر های نوروزی، - سحر تاج بخش مسلمان از تولید بیش از 200 هزار گزارش و داده هواشناسی درایستگاه های مختلف در ایام نوروز 1403 خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سحر تاج بخش مسلمان معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان هواشناسی کشور، در نشست خبری ارائه اقدامات و عملکرد وزارت راه و شهرسازی در حوزه سفر های نوروزی، گفت: با توجه به شرایطی که در 10 روز اول تعطیلات نوروزی داشتیم، اطلاعات هواشناسی از اهمیت دوچندانی برخوردار بودند.

از این رو بیش از دو هزار نفر از دست اندرکاران سازمان هواشناسی در تلاش بودند تا اطلاعات به صورت شبانه روزی و دقیق در اختیار مخاطبان قرار گیرد.

وی ادامه داد: در این مدت بیش از 17 هزار محصول مختلف در حوزه های هوانوردی، کشاورزی، دریایی، مدل های عمومی برای مردم و صدا و سیما تولید و همچنین هشدار های مختلفی نیز در خصوص شرایط جوی صادر شد.

رییس سازمان هواشناسی کشور در ادامه با اشاره به مدیریت مطلوبی که در زمینه بارش ها و جاری شدن سیلاب در این ایام صورت گرفت، اظهار کرد: گزارش های مختلفی در خصوص بارش ها و سیلاب به سازمان های امداد و ن


برچسب ها: هواشناسی - راه و شهرسازی - معاون وزیر راه و شهرسازی - سازمان هواشناسی - وزارت راه و شهرسازی - وزیر راه و شهرسازی - سحر تاج بخش
آخرین اخبار سرویس:

تولید 200 هزار گزارش و داده هواشناسی در تعطیلات نوروز

تولید 200 هزار گزارش و داده هواشناسی در تعطیلات نوروز