مطالب مرتبط:
تحقق شعار سال نیازمند باز شدن مسیر تولید برای همه متخصصان است
اعتماد به توانمندی های داخلی شرط اساسی تحقق شعار سال است
مسئولان فرصت های تحقق شعار سال را فراهم کنند
متخصصان تولید در تحقق شعار سال تلاش کنند
تحقق شعار سال نیازمند آن است که همه جامعه را بخواهیم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 فروردین 1403 ساعت 14:502024-03-30سياسي

بسیج اساتید در تحقق شعار سال پیش قدم باشند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشجو، محمدرضا حسین نژاد امروز در دیدار با جمعی از بسیج اساتید دانشگاه های خراسان شمالی اظهار کرد: با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری و شعار سال در سال 1403 مسئولیت برای عملیاتی شدن جهش تولید سنگین تر شده است و این مهم با مشارکت و همدلی .

- استاندار خراسان شمالی گفت: مشارکت و همدلی بسیج در دوران هفت سال دفاع مقدس زبانزد بود اکنون نیز باید مسیر حرکت بسیج به جایی برسد که در عرصه تولید پیش قدم شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشجو، محمدرضا حسین نژاد امروز در دیدار با جمعی از بسیج اساتید دانشگاه های خراسان شمالی اظهار کرد: با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری و شعار سال در سال 1403 مسئولیت برای عملیاتی شدن جهش تولید سنگین تر شده است و این مهم با مشارکت و همدلی تمام اقشار مختلف و اثرگذار جامعه و هیئت های اندیشه ورز و افراد نخبه امکان پذیر خواهد شد.

وی افزود: جمعیت نخبگان و بسیج اساتید با برنامه ها و ایده های خوب کمک حال اداره و پیشبرد اهداف توسعه ای در استان در ابعاد مختلف هستند.

استاندار خراسان شمالی گفت: مشارکت و همدلی بسیج در دوران هفت سال دفاع مقدس زبانزد بود اکنون نیز باید مسیر حرکت جامعه به جایی برسد که در عرصه تولید پیش قدم شوند.


برچسب ها: فرمایشات مقام معظم رهبری - خراسان شمالی - محمدرضا حسین نژاد - بسیج اساتید - مقام معظم رهبری - اساتید دانشگاه - بسیج
آخرین اخبار سرویس:

بسیج اساتید در تحقق شعار سال پیش قدم باشند

بسیج اساتید در تحقق شعار سال پیش قدم باشند