مطالب مرتبط:
انتقاد عضو ارشد کابینه جنگ رژیم صهیونیستی از ناتوانی ارتش اشغالگر در جنگ غزه
انتقاد عضو ارشد کابینه جنگ رژیم صهیونیستی از ناتوانی ارتش اشغالگر در جنگ غزه
ارتش رژیم صهیونیستی: برای یورش گسترده به رفح آماده می شویم
مراسم رژه روز ارتش در سراسر کشور/ رییسی: عملیات وعده صادق هیمنه رژیم صهیونیستی را فروریخت/ ارتش ما ارتش مجهز به فناوری های روز است و در کنار آن ارتشی مجهز به ایمان است/ امروز دیگر سخن از گزینه نظامی علیه ملت ایران نیست
نیروهای مسلح درسی فراموش نشدنی به اسراییل دادند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 فروردین 1403 ساعت 12:052024-04-17بين الملل

سپاه و ارتش درسی فراموش نشدنی به رژیم صهیونیستی دادند


سپاه و ارتش در نبرد اخیر درسی فراموش نشدنی به رژیم صهیونیستی داد و صدای سیلی زده شده به رژیم کودک تا سالها در گوش منطقه غرب آسیا خواهد ماند.

- ایسنا/هرمزگان استاندار هرمزگان گفت: سپاه و ارتش در نبرد اخیر درسی فراموش نشدنی به رژیم صهیونیستی داد و صدای سیلی زده شده به رژیم کودک تا سالها در گوش منطقه غرب آسیا خواهد ماند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا در هرمزگان، صبح امروز به مناسب 29 فروردین روز ارتش، رژه ارتشیان سرافراز مستقر در استان هرمزگان در شهر بندرعباس برگزار شد.

مهدی دوستی استاندار هرمزگان در این مراسم، اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران از همه نظر مایه مباهات است، نیروهای زمینی، هوایی و دریایی ارتش افتخار کشور هستند.

وی افزود: در ماه ها و سال های گذشته ما جلوه هایی از جابجا شدن مرزهای اقتدار ایران اسلامی را با دور زدن آب های بین المللی و حضور در تنگه های مهم جهان، پیشرفت های روزانه و کسب دستاوردهای جدید دیدیم که مایه مباهات است.

استاندار هرمزگان گفت: ترکیبی از قدرت فرماندهی، نیروی انسانی و توان فنی و تجهیزاتی، ارتش و سپاه ایران اسلامی را به قدرتی جهانی تبدیل کرده است، در بعد فرماندهی با درایت و هوشمندی فرمانده کل قوا سبب اقدامات بزرگ و تحولی در نیروهای مسلح شده است.


برچسب ها: رژیم صهیونیستی - هرمزگان - فراموش نشدنی - استاندار هرمزگان - سپاه و ارتش - ارتش - صهیونیستی
آخرین اخبار سرویس:

سپاه و ارتش درسی فراموش نشدنی به رژیم صهیونیستی دادند

سپاه و ارتش درسی فراموش نشدنی به رژیم صهیونیستی دادند