مطالب مرتبط:
دبیرکل سازمان ملل حمله اسراییل به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کرد
مصر حمله رژیم اسراییل به ساختمان کنسولی ایران را محکوم کرد
لبنان حمله صهیونیست ها به ساختمان کنسولی ایران را محکوم کرد
لبنان حمله صهیونیست ها به ساختمان کنسولی ایران را محکوم کرد
نشست فوق العاده سازمان ملل درباره حمله اسراییل به سفارت ایران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 فروردین 1403 ساعت 18:302024-04-02بين الملل

دبیرکل سازمان ملل حمله به ساختمان کنسولی ایران را محکوم کرد


«استفان دوجاریک» سخنگوی سازمان ملل: آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل حمله به اماکن دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران در دمشق در روز اول آوریل و همچنین تلفات گزارش شده را محکوم می کند.

- استفان دوجاریک سخنگوی سازمان ملل: آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل حمله به اماکن دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران در دمشق در روز اول آوریل و همچنین تلفات گزارش شده را محکوم می کند.

آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل حمله رژیم اسراییل به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق سوریه را محکوم کرد و هشدار داد: هرگونه محاسبه اشتباه می تواند منجر به درگیری گسترده تر در منطقه ای بی ثبات، با عواقب ویرانگر برای غیرنظامیان شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از مقر سازمان ملل در نیویورک، استفان دوجاریک سخنگوی سازمان ملل روز سه شنبه به وقت محلی گفت: آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل حمله به اماکن دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران در دمشق در روز اول آوریل و همچنین تلفات گزارش شده را محکوم می کند.

او تصریح کرد: دبیرکل سازمان ملل متحد مجددا تاکید می کند که اصل مصونیت اماکن و پرسنل دیپلماتیک و کنسولی باید در همه موارد مطابق با قوانین بین المللی رعایت شود.

دوجاریک ادامه داد: دبیرکل سازمان ملل همچنین به همه طرف ها یادآوری می کند که به تمام تعهدات خود تحت قوانین بین المللی، از جمله حقوق بش


برچسب ها: سازمان ملل - دبیرکل سازمان ملل - سازمان - آنتونیو گوترش - سخنگوی سازمان ملل - استفان دوجاریک - جمهوری اسلامی ایران
آخرین اخبار سرویس:

دبیرکل سازمان ملل حمله به ساختمان کنسولی ایران را محکوم کرد

دبیرکل سازمان ملل حمله به ساختمان کنسولی ایران را محکوم کرد