مطالب مرتبط:
معاون استاندار یزد: قاچاق کالا بزرگترین ضربه به رشد تولید است
اینفوگرافیک| میزان رشد قیمت دلار 2 سال و نیم اول دولت رییسی و روحانی
احتمال ممنوعیت فروش گوشی هوشمند به افراد زیر 16 سال در انگلیس
رشد 158 درصدی اسناد مالکیت صادره اراضی کشاورزی در سال 1402
احتمال ممنوعیت فروش گوشی هوشمند به افراد زیر 16 سال در انگلیس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 فروردین 1403 ساعت 11:502024-04-12اقتصادي

رشد 3 برابری تماشاچی و فروش سال گذشته سینماهای یزد


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به رکورد سه برابری رشد تماشاچی و فروش سال گذشته سینماهای استان، ابراز امیدواری کرد این روند افزایشی را در سال جدید نیز شاهد باشیم.

- ایسنا/یزد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به رکورد سه برابری رشد تماشاچی و فروش سال گذشته سینماهای استان، ابراز امیدواری کرد این روند افزایشی را در سال جدید نیز شاهد باشیم.

احسان عابدی در این باره در گفت وگو با ایسنا خاطرنشان کرد: سینماهای استان یزد در سال گذشته با 231 هزار و 576 نفر مخاطب 10 میلیارد و 156 میلیون تومان فروش کردند.

وی افزود: این آمار در سال 1401 به ترتیب مخاطب و فروش برابر با 84 هزار و 735 نفر و فروش دو میلیارد و 730 میلیون و 842 هزار تومان بوده که بیانگر رشد سه برابری فروش سینماهای استان در سال گذشته و استقبال قابل تامل یزدیها از این بخش بوده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به سیاست های حوزه سینمایی استان نیز اشاره و عنوان کرد: علاوه بر اهتمام به حمایت از تولید فیلم های کوتاه با موضوع خانواده، جوانی جمعیت، عفاف و حجاب، نماز و شعار سال، همچنین حمایت از تولید فیلم سینمایی با فیلمنامه مناسب، اقداماتی مانند برگزاری کارگاه های آموزشی، حمایت از پژوهش های کاربردی استان در حوزه سینما و برگزاری جشنواره ها در دستور استان در این


برچسب ها: فرهنگ و ارشاد اسلامی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد - فرهنگ و ارشاد - استان - ارشاد اسلامی - فروش
آخرین اخبار سرویس:

رشد 3 برابری تماشاچی و فروش سال گذشته سینماهای یزد

رشد 3 برابری تماشاچی و فروش سال گذشته سینماهای یزد