مطالب مرتبط:
حجم آب دریاچه ارومیه 170 میلیون متر مکعب افزایش یافت |
حجم آب دریاچه ارومیه 170 میلیون متر مکعب افزایش یافت
حجم آب دریاچه ارومیه به یک میلیارد و 770 میلیون متر مکعب رسید
حجم آب دریاچه ارومیه افزایش یافت
جدیدترین تصاویر از افزایش حجم آب دریاچه ارومیه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 فروردین 1403 ساعت 12:152024-04-03اقتصادي

آب دریاچه ارومیه 170 میلیون متر مکعب افزایش یافت


مدیر مطالعات پایه منابع آب شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی گفت: حجم آب پارک ملی دریاچه ارومیه نسبت به ابتدای سال آبی سال گذشته 1 میلیارد و 1150 میلیون متر مکعب افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، مهرنگ رضایی در گفت و گو با خبرنگار مهر افزود: با توجه به بارش های بهاری و آزاد سازی آب از سدها امروز تراز دریاچه ارومیه به یک هزار و 270 متر و 33 سانتی متر رسیده که 6 سانتی متر بالاتر از زمان مشابه سال گذشته و 51 سانتی متر بالاتر از ابتدای مهرماه 1402 است.

وی با بیان اینکه در تراز فعلی حجم دریاچه ارومیه به 1 میلیارد و 770 میلیون متر مکعب رسیده است افزود: حجم دریاچه نسبت به ابتدای سال آبی سال گذشته 1 میلیارد و 1150 میلیون متر مکعب افزایش داشته و نسبت به مدت مشابه سال گذشته نیز 170 میلیون متر مکعب بیشتر شده است.

رضایی ادامه داد: 250 میلیون متر مکعب اب از آذرماه سال گذشته تا به امروز از سدهای آذربایجان غربی وارد دریاچه ارومیه شده که بر اساس مصوب کارگروه ملی نجات دریاچه ارومیه رهاسازی آب از پشت سدهای حوزه آبریز دریاچه ارومیه به سمت این دریاچه سالانه یک میلیارد و صد میلیون متر مکعب است.

مدیر مطالعات پایه منابع آب شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: هم اکنون وسعت دریاچه ارومیه 1 هزار و 300 کیلومتر مربع هست که 170 کیلومتر مربع نسبت به مدت مشابه سال


برچسب ها: دریاچه ارومیه - میلیون - دریاچه - آذربایجان غربی - گذشته - ارومیه - میلیارد
آخرین اخبار سرویس:

آب دریاچه ارومیه 170 میلیون متر مکعب افزایش یافت

آب دریاچه ارومیه 170 میلیون متر مکعب افزایش یافت