مطالب مرتبط:
پیش بینی عضو موتلفه از 2 دوره ای شدن ریاست جمهوری رییسی /آراء باطله مربوط به پوچ صفتان است
آرای دردناک انضباطی علیه فوتبال ایران؛ فقط بگویید چرا؟!
سلاح ورزی: ترقی معکوس کرده ایم!
آرای دردناک انضباطی علیه فوتبال ایران؛ فقط بگویید چرا؟!
سلاح ورزی: ترقی معکوس کرده ایم!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 فروردین 1403 ساعت 12:352024-03-30سياسي

ترقی: آرای باطله مربوط به پوچ صفتان است


درباره انتخاباتی هم که در پیش است، نوید بخش موفقیت دولت در حل بخشی از مشکلات مردم و به ثمر نشستن برنامه ها و تغییر مثبت شاخص های رفاه و معیشت است که در نتیجه موفقیت دور دوم دولت آقای رییسی را تضمین می کند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرآنلاین، آراء باطله یکی از مهمترین چالش ها در چند انتخابات اخیر بوده است، با این وجود برخی همچنان اصرار بر انکار این موضوع دارند، آنچنان که حمیدرضا ترقی، عضو حزب موتلفه و از حامیان دولت رییسی با ادبیاتی متفاوت می گوید؛ آراء باطله مربوط به پوچ صفتانی است که در وادیِ حیرت، مجازی و عدم درک فضای حقیقی افتاده و زیپ ذهن خود را به روی شنیدن حقیقت بسته اند.

وقتی از او درباره پایین بودن مشارکت و ضرورت جذب 60 درصدی که رأی نداده اند، می پرسیم به سبک حامیان دولت مشارکت در انتخابات 11 اسفند را مطلوب می داند.

در ادامه گفتگوی حمیدرضا ترقی چهره سیاسی اصولگرا و از اعضای شورای مرکزی حزب موتلفه را می خوانید؛ *آقای ترقی! در سالی که گذشت ماراتن سیاسی انتخابات را داشتیم و سال 1403 هم فضای کشور به تدریج درگیر انتخابات ریاست جمهوری می شود، تحلیل شما از انتخاباتی که رفت و انتخاباتی که پیش روست، چیست؟ انتخاباتی که رفت، پیروزی ملت بر کمپین تحریم انتخابات و عبور از لیستی، به گزینشی رأی دادن با گرایش به فساد ستیزی و استک


برچسب ها: انتخابات - حمیدرضا ترقی - حامیان دولت - مشارکت در انتخابات - دولت - حمیدرضا - مشارکت
آخرین اخبار سرویس:

ترقی: آرای باطله مربوط به پوچ صفتان است

ترقی: آرای باطله مربوط به پوچ صفتان است