مطالب مرتبط:
راز سقوط زن جوان از پشت بام فاش شد!
راز سقوط مرگبار زن جوان فاش شد
راز سکوت رییسی درباره افزایش قیمت بنزین چیست؟
 شهر راز شیراز در رقابت های فوتبال دسته یک از سد تیم خوشه طلایی گذشت
راز سکوت رییسی درباره افزایش قیمت بنزین چیست؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 فروردین 1403 ساعت 10:202024-04-07سياسي

راز آشفتگی غرب


رهبر حکیم انقلاب اسلامی در مواضع صریح و عالمانه ای که در قبال توطئه های استکبار برای آسیب زدن به ملت بزرگ ایران، مسأله جنگ غزه و دیگر مسائل جاری در نظام بین الملل دارند، - تصویر جامعی از فلسفه رفتار دولت های غربی، زد و بندهای پشت پرده جریانات سلطه، تبیین ساختارهای ناکارآمد ساخته و پرداخته دست غرب و ماهیت پوچ نظم ادعایی آمریکا و متحدانش، ارائه می دهند و بازتاب این روشنگری مستمر و مؤثر را امروز در تبلور بی سابقه آگاهی ملت های دنیا در قبال مسأله فلسطین و قدس شریف مشاهده می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد مهدی ایمانی پور، رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در یادداشتی با این عنوان در جام جم نوشت: اقدام شرکت متا برای بستن حساب های اینستاگرام و فیس بوک رهبر معظم انقلاب نقطه آشکارساز وحشت دشمنان از ترویج مؤثرگفتمان آزادی خواهی و مقاومت در جهان است.

گویا حمایت از کودکان و زنان مظلوم فلسطینی و روشنگری عالمانه، فراگیر و غیرتمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در قبال جنایات تمام عیاری که در غزه، خان یونس و رفح رخ می دهد، منجر به آشفتگی مخالفان واقعی آزادی و عقلانیت شده است.

در این خصوص نکاتی وجود دارد که نمی توان به سادگی از کنار آنها گذشت: نخست این که شرکت متا را نمی توان یک بازیگر و متغیر مستقل در مناسبات هزارتوی غرب در نظر گرفت.


برچسب ها: سازمان فرهنگ و ارتباطات - رهبر معظم انقلاب - روشنگری - نظام بین الملل - انقلاب اسلامی - اسلامی - فلسطین
آخرین اخبار سرویس:

راز آشفتگی غرب

راز آشفتگی غرب