مطالب مرتبط:
عملیات «وعده صادق» پایانی خفت بار بر هژمونی آمریکا و اسراییل است
عملیات وعده صادق با موفقیت انجام شد/ به آمریکا هشدار داده ایم |
ایران کشورهای منطقه و آمریکا را از انجام عملیات «وعده صادق» آگاه کرده بود
چند پیام مهم عملیات «وعده صادق» از نگاه تحلیلگر عربی
پیام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند در پی انجام عملیات غرورآفرین «وعده صادق»
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 فروردین 1403 ساعت 19:302024-04-14بين الملل

عملیات «وعده صادق» پیام جدی به آمریکا و اروپا داشت


امیر سرتیپ پوردستان، شکست روایت خدشه ناپذیری سامانه های پدافندی گنبد آهنین، فلاخن داود، پیکان و آرو را از دیگر برکات عملیات وعده صادق برشمرد و گفت: - امیر سرتیپ پوردستان، شکست روایت خدشه ناپذیری سامانه های پدافندی گنبد آهنین، فلاخن داود، پیکان و آرو را از دیگر برکات عملیات وعده صادق برشمرد و گفت: این عملیات پیام قاطع و جدی به آمریکا و اروپا برای جلوگیری از تکرار اشتباه از سوی آن ها داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ارتش، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان رییس مرکز مطالعات راهبردی ارتش با اشاره به پاسخ مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران به جنایات رژیم صهیونیستی اظهار کرد: عملیات وعده صادق با رمز یا رسول الله (ص) در پاسخ به شرارت های مکرر رژیم صهیونیستی مبنی بر عبور از خطوط قرمز جمهوری اسلامی ایران، تهاجم وحشیانه به کنسولگری ایران در سوریه و به شهادت رساندن مستشاران نظامی طراحی شده بود.

امیر سرتیپ پوردستان ادامه داد: تا قبل از این عملیات، راهبرد جمهوری اسلامی ایران در مقابله با رژیم صهیونیستی، صبر استراتژیک بود؛ لکن با ادامه گستاخی های این رژیم جعلی و با تدبیر هوشمندانه فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) راهبرد پاسخ مستقیم انتقامی در دستور کار قرار گرفت.


برچسب ها: جمهوری اسلامی ایران - عملیات - رژیم صهیونیستی - آمریکا و اروپا - جمهوری اسلامی - پوردستان - جنایات رژیم صهیونیستی
آخرین اخبار سرویس:

عملیات «وعده صادق» پیام جدی به آمریکا و اروپا داشت

عملیات «وعده صادق» پیام جدی به آمریکا و اروپا داشت