مطالب مرتبط:
ابراز همبستگی حماس با ایران/ شورای امنیت به اقدام نازی گونه اسراییل رسیدگی کند
ایران خواستار نشست فوری شورای امنیت درباره حمله اسراییل به کنسولگری خود در سوریه شد
نشست شورای امنیت درباره حمله اسراییل به کنسولگری ایران در سوریه سه شنبه برگزار می شود
کویت: شورای امنیت به مسئولیت خود برای حفظ امنیت منطقه عمل کند
برگزاری نشست شورای امنیت درباره حمله اسراییل به بخش کنسولی سفارت ایران؛ امروز
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 فروردین 1403 ساعت 10:252024-04-02بين الملل

طرح فرانسه به شورای امنیت درباره غزه


فرانسه پیش نویس قطعنامه ای در شورای امنیت سازمان ملل را پیشنهاد داده که به دنبال گزینه هایی برای نظارت احتمالی سازمان ملل بر یک آتش بس در نوار غزه و پیشنهادهایی در مورد تقبل مسئولیت ها در این باریکه از سوی تشکیلات خودگردان فلسطین است.

- فرانسه پیش نویس قطعنامه ای در شورای امنیت سازمان ملل را پیشنهاد داده که به دنبال گزینه هایی برای نظارت احتمالی سازمان ملل بر یک آتش بس در نوار غزه و پیشنهادهایی در مورد تقبل مسئولیت ها در این باریکه از سوی تشکیلات خودگردان فلسطین است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نیکولاس دو ریوی یر، سفیر فرانسه در سازمان ملل درباره متن این قطعنامه که برای تصویب شدن نیاز به دست کم 9 رای مثبت و وتو نشدن از سوی چهار عضو دائم دیگر این شورا دارد، مدعی شد: این یک پروژه بلندپروازانه بوده و نیازمند زمان است.

خبرگزاری رویترز نوشت، این پیش نویس که از سوی این خبرگزاری مشاهده شده خواستار آتش بس فوری بین اسراییل و جنبش حماس در نوار غزه و آزادی فوری و بی قید و شرط همه اسرای صهیونیستی دیگر که هنوز تحت کنترل حماس و گروه های دیگر هستند می شود.

در رای گیری ماه گذشته میلادی بر سر قطعنامه ای با موضوع درخواست شورای امنیت برای برقراری آتش بس فوری در ماه مبارک رمضان در غزه و آزادی فوری و بی قید و شرط همه اسرا، ایالات متحده آمریکا به طرزی بی س


برچسب ها: سازمان ملل - تشکیلات خودگردان فلسطین - شورای امنیت سازمان ملل - آتش بس در نوار غزه - شورای امنیت - تشکیلات خودگردان - سازمان
آخرین اخبار سرویس:

طرح فرانسه به شورای امنیت درباره غزه

طرح فرانسه به شورای امنیت درباره غزه