مطالب مرتبط:
پیام تسلیت کتائب حزب الله عراق به «اسماعیل هنیه»
دو پایگاه نظامی اسراییل زیر آتش حزب الله لبنان
دو پایگاه نظامی اسراییل زیر آتش حزب الله لبنان
دو پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی زیر آتش حزب الله لبنان
حزب الله تهدید کرد/ اگر به لبنان حمله کردید...
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 فروردین 1403 ساعت 11:252024-04-11بين الملل

کتائب حزب الله عراق: آتش مقاومت شعله ورتر خواهد شد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از المیادین، در پی شهادت جانکاه شماری از فرزندان اسماعیل هنیه، رییس دفتر سیاسی جنبش حماس در حمله جنایتکارانه ارتش رژیم صهیونیستی به غزه، - گردان های حزب الله عراق در پیامی شهادت سه تن از فرزندان و نوه های هنیه در بمباران رژیم صهیونیستی در نوار غزه را تسلیت گفت.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از المیادین، در پی شهادت جانکاه شماری از فرزندان اسماعیل هنیه، رییس دفتر سیاسی جنبش حماس در حمله جنایتکارانه ارتش رژیم صهیونیستی به غزه، شماری از رهبران و سازمان ها و شخصیت های سیاسی شهادت فرزندان هنیه را به وی تبریک و تسلیت گفتند.

در این راستا گردان های حزب الله عراق در پیامی شهادت سه تن از فرزندان و نوه های هنیه در بمباران رژیم صهیونیستی در نوار غزه را تسلیت گفت.

در پیام تسلیت کتائب حزب الله عراق آمده است: دشمن به هراندازه که از قواعد درگیری تجاوز کند نمی تواند خللی در اراده رزمندگان مقاومت ایجاد کند.

در این پیام تسلیت تاکید شده است: این شهادت آتش مقاومت را در برابر رژیم ناتوان مورد حمایت آمریکا بیش ازپیش شعله ور خواهد کرد.

پیشتر شبکه الجزیره گزارش داد در پی حمله رژیم صهیونیستی در غزه سه تن از فرزندان اسماعیل هنیه و شماری از نوه های وی به شهادت رسیدند.


برچسب ها: رژیم صهیونیستی - حزب الله عراق - گردان های حزب الله عراق - صهیونیستی - ارتش رژیم صهیونیستی - فرزندان - گردان های حزب الله
آخرین اخبار سرویس:

کتائب حزب الله عراق: آتش مقاومت شعله ورتر خواهد شد

کتائب حزب الله عراق: آتش مقاومت شعله ورتر خواهد شد