مطالب مرتبط:
سیاستگذاری در عرصه دیپلماسی فرهنگی ناظر به میدان و واقع بینانه خواهد بود
ایمانی پور: سیاستگزاری در عرصه دیپلماسی فرهنگی ناظر به میدان و واقع بینانه خواهد بود
برگزاری کمیته انتصابات اداره امور شعب شرق تهران با حضور قائم مقام مدیر عامل
کارشناس پشتیبانی امور مشتریان - خانم
پیام تسلیت سخنگوی وزارت امور خارجه درپی درگذشت شهروندان عمانی به خاطر سیل
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 فروردین 1403 ساعت 08:502024-04-17سياسي

اوقاف و امور خیریه دیپلماسی فرهنگی خود را فعال کند


نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: اداره کل اوقاف و امور خیریه باید دیپلماسی عمومی و فرهنگی خود را فعال و با ارتباط مستمر واقفان را به سمت وقف بر اساس نیازهای روز جامعه سوق دهد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: اداره کل اوقاف و امور خیریه باید دیپلماسی عمومی و فرهنگی خود را فعال و با ارتباط مستمر واقفان را به سمت وقف بر اساس نیازهای روز جامعه سوق دهد.

آیت الله مصطفی محامی شامگاه سه شنبه در دیدار مدیرکل و جمعی از کارکنان اداره کل اوقاف و امور خیریه استان عنوان کرد: یکی از محورهای کاری مهم اداره کل اوقاف و امور خیریه انجام فعالیت های قرآنی است که فعالیت های خوبی توسط این مجموعه در ماه مبارک رمضان صورت گرفت و جای تقدیر و تشکر دارد.

امام جمعه زاهدان افزود: یک محور فعالیت های قرآنی برگزاری جلسات و ترویج روخوانی و روانخوانی است که فعالیت هایی در استان صورت می گیرد اما زمینه کار بیشتر وجود دارد و اهل سنت نیز باید در فعالیت های قرآنی مشارکت داشته باشند و متکفل این برنامه ها باشند چرا که قرآن یک محور اتحاد است و هیچ حرف و حدیثی در این جهت وجود نخواهد داشت.

آیت الله محامی بیان کرد: محور مهم دیگر آشنایی با مفاهیم قرآن کریم است و باید جلسات تفسیری در مساجد و محافل خانگی برگزار شود تا نیازهای


برچسب ها: اداره کل اوقاف و امور خیریه - اوقاف و امور خیریه - اداره کل اوقاف - سیستان و بلوچستان - امور خیریه - نماینده ولی فقیه - اداره کل
آخرین اخبار سرویس:

اوقاف و امور خیریه دیپلماسی فرهنگی خود را فعال کند

اوقاف و امور خیریه دیپلماسی فرهنگی خود را فعال کند