مطالب مرتبط:
برپایی کرسی های تلاوت در نمایشگاه قرآن چهارمحال وبختیاری
نمایشگاه قرآن چهارمحال وبختیاری آغاز به کار کرد
آیین گشایش نمایشگاه قرآن در چهارمحال وبختیاری
تصاویر/ آیین گشایش بیست ویکمین نمایشگاه قرآن چهارمحال وبختیاری
عکس | آغاز به کار نمایشگاه قرآن چهارمحال وبختیاری
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 فروردین 1403 ساعت 09:402024-04-07سياسي

14 بقعه متبرکه چهارمحال وبختیاری مجری طرح افطار ساده بودند


مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال وبختیاری با اشاره به اینکه در ایام نوروز 2000 زائر در زائرسراها اسکان داشتند، گفت: 14 بقعه متبرکه چهارمحال وبختیاری مجری طرح افطار ساده بودند.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال وبختیاری با اشاره به اینکه در ایام نوروز 2000 زائر در زائرسراها اسکان داشتند، گفت: 14 بقعه متبرکه چهارمحال وبختیاری مجری طرح افطار ساده بودند.

حجت الاسلام والمسلمین حسن امیری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه در مجموع 140 هزار زائر و مسافر نوروزی در تعطیلات ایام آغازین سال در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه چهارمحال وبختیاری حضور یافتند، اظهار کرد: طرح ضیافت الهی و آرامش بهاری از 28 اسفندماه در بقاع متبرکه شاخص استان آغاز شد و تا 13 فروردین ماه ادامه یافت.

وی با بیان اینکه در طی این مدت 2 هزار زائر در زائرسراها اسکان داشتند، ادامه داد: همچنین 14 بقعه متبرکه چهارمحال وبختیاری مجری طرح افطار ساده بودند.

امیری گفت: خیمه های معرفت شامل غرفه های کودک و نوجوان، ترویج عفاف و حجاب، مشاوره و پاسخگویی به احکام شرعی و تصحیح قرائت نماز در پنج بقعه استان برپا شده است.

برگزاری نماز جماعت ظهر و عصر و مغرب و عشاء و برگزاری مراسم وفات حضرت خدیجه(س) با عنوان خدیجه، مادر امت ، در بقاع متبرکه از دیگر اقد


برچسب ها: چهارمحال وبختیاری - چهارمحال - بختیاری - مدیرکل اوقاف و امور خیریه - اوقاف و امور خیریه - بقعه متبرکه - متبرکه
آخرین اخبار سرویس:

14 بقعه متبرکه چهارمحال وبختیاری مجری طرح افطار ساده بودند

14 بقعه متبرکه چهارمحال وبختیاری مجری طرح افطار ساده بودند