مطالب مرتبط:
جانشین یامگا پیدا شد/ بازیکن فرانسوی فراموش می شود +عکس
جانشین یامگا پیدا شد/ بازیکن فرانسوی فراموش می شود +عکس
جانشین یامگا پیدا شد/ بازیکن فرانسوی فراموش می شود
جانشین یامگا پیدا شد/ بازیکن فرانسوی فراموش می شود +عکس
ترکیب پرسپولیس مقابل گل گهر/ جانشین بیرانوند چه کسی است؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 فروردین 1403 ساعت 19:052024-04-07ورزشي

جانشین یامگا پیدا شد


برگزاری دیدار تیم های استقلال و مس رفسنجان علاوه بر اینکه دو امتیاز حساس خانگی را از سبد امتیازات استقلال خارج کرد اما در نهایت چندین اتفاق خوب و مثبت را برای کادر فنی و به ویژه جواد نکونام در برداشت.

- پس از مصدومیت آرتور کوین یامگا از ناحیه چشم و خروج این بازیکن از لیست بازیکنان این فصل استقلال مدت ها بود که جناح راست این تیم فعالیت همیشگی را نداشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرورزشی، برگزاری دیدار تیم های استقلال و مس رفسنجان علاوه بر اینکه دو امتیاز حساس خانگی را از سبد امتیازات استقلال خارج کرد اما در نهایت چندین اتفاق خوب و مثبت را برای کادر فنی و به ویژه جواد نکونام در برداشت.

علاوه بر بازگشت مهرداد محمدی به ترکیب و درخشش بلانکو، حضور موفق میلاد فخرالدینی در جناح راست استقلال پس از تعطیلات نوروزی کاملا مشخص کرد که سرمربی استقلال در این فاصله همه وظایف آرتور کوین یامگا را به این بازیکن محول کرده است.

حضور ایمان سلیمی در دفاع راست و قرار گرفتن میلاد فخرالدینی در جناح راست خط هافبک استقلال موجب شد تا شرایط به شکل قبل و دوران یامگا برگردد.

اما این بار به جای یامگا، میلاد فخرالدینی با فوتبال درگیرانه، سرعتی و پاس های کوتاه و بلند برای مهرداد محمدی که جلوی فخرالدینی بازی می کرد به خوبی جناح راست تیم استقلال را به تحرک واداشته و از سوی


برچسب ها: استقلال - آرتور کوین یامگا - تیم های استقلال - امتیاز - جواد نکونام - کوین یامگا - مس رفسنجان
آخرین اخبار سرویس:

جانشین یامگا پیدا شد

جانشین یامگا پیدا شد