مطالب مرتبط:
اعلام محدودیت های ترافیکی برگزاری مراسم احیاء شب های قدر در قم
12 امامزاده و بقعه شاخص استان زنجان میزبان مراسم احیای شب های قدر است
برنامه مراسم معنوی احیاء شب های قدر و عزاداری شهادت حضرت امیرالمومنین (ع) در دانشگاه تهران
نخستین مراسم احیاء شب قدر در آذربایجان شرقی برگزار می شود
تصاویر/ مراسم احیاء شب نوزدهم ماه رمضان در میاندوآب
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 فروردین 1403 ساعت 10:502024-03-30سياسي

برگزاری مراسم احیاء شب های قدر در امامزادگان شاخص زنجان


معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از برگزاری مراسم پرفیض شب های قدر در 12 بقعه و امامزاده شاخص استان زنجان خبر داد.

- ایسنا/زنجان معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از برگزاری مراسم پرفیض شب های قدر در 12 بقعه و امامزاده شاخص استان زنجان خبر داد.

حجت الاسلام سیدموسی موسوی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: همزمان با لیالی پرفیض قدر امسال، بقاع متبرکه و امامزادگان شاخص استان میزبان عزادارن امیرالمومنین (ع) خواهند بود.

این مسئول در رابطه با برگزاری مراسم عزاداری و احیای شب های قدر در امامزادگان و بقاع متبرکه استان، تصریح کرد: با فرارسیدن سالروز ضربت خوردن و شهادت حضرت امیرالمؤمنین (ع)، مراسم عزاداری و احیای شب های قدر در امامزادگان و بقاع متبرکه برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان گفت: از شهروندان دعوت می کنم به همراه خانواده در اماکن مقدس حضور بهم رسانده و از فرصت بهره گیری از رحمت و برکات خداوند متعال در این شب های سرنوشت ساز استفاده کنند.

وی افزود: طبق برنامه ریزی های به عمل آمده در این شب های عزیز مراسم عزاداری شهادت امیرالمومنین علی (ع) و احیای شب های قدر با حضور سخنرانان، مداحان برجسته استانی و کشوری برگزار می شود.


برچسب ها: اداره کل اوقاف و امور خیریه - امامزادگان و بقاع متبرکه - شب های قدر - استان زنجان - امامزادگان - معاون فرهنگی - اوقاف و امور خیریه
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسم احیاء شب های قدر در امامزادگان شاخص زنجان

برگزاری مراسم احیاء شب های قدر در امامزادگان شاخص زنجان