مطالب مرتبط:
آب دریای عمان چه زمانی به خراسان جنوبی می رسد
نکته خیلی مهم لحظه تحویل سال 1404 که باید بدانید
نکته خیلی مهم دربار ه لحظه تحویل سال 1404 که باید بدانید!
نکته خیلی مهم لحظه تحویل سال 1404 که باید بدانید
عشق ورزی به مولای متقیان در خراسان جنوبی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 فروردین 1403 ساعت 13:502024-04-02سياسي

آب دریای عمان سال 1404 به خراسان جنوبی می رسد


استاندار خراسان جنوبی با اشاره به پروژه انتقال آب از دریای عمان به استان گفت: آب دریای عمان سال 1404 به خراسان جنوبی می رسد.

- ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به پروژه انتقال آب از دریای عمان به استان گفت: آب دریای عمان سال 1404 به خراسان جنوبی می رسد.

جواد قناعت امروز سه شنبه 14 فروردین در دیدار نوروزی مدیران با نماینده ولی فقیه در استان، با تسلیت ایام شهادت مولای متقیان و محکوم کردن حرکت تروریستی اسراییل در هدف قرار دادن کنسولگری ایران در سوریه، بیان کرد: سال گذشته شاهد اتفاقات تلخ و شیرین بسیاری از جمله حضور حماسی و باشکوه مردم ایران اسلامی در صحنه های مختلف، راهپیمایی های روز قدس و 22 بهمن، انتخابات و .

با وجود همه اقدامات دشمن در ناامید کردن مردم بودیم.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران با شرکت گسترده در انتخابات حماسه بزرگی را خلق کردند، افزود: با حضور گسترده مردم انقلابی، متدین و دارای تحلیل سیاسی استان در انتخابات، خراسان جنوبی به لحاظ درصد مشارکت در کشور، رتبه دوم را کسب کرد.

قناعت گفت: این توفیق در حالی رقم خورد که در روز انتخابات در بیرجند دمای منفی 9 درجه و در سربیشه و قاینات منفی 12 درجه را داشتیم.


برچسب ها: خراسان جنوبی - دریای عمان - انتقال آب از دریای عمان - استاندار خراسان جنوبی - خراسان - جنوبی - پروژه انتقال آب
آخرین اخبار سرویس:

آب دریای عمان سال 1404 به خراسان جنوبی می رسد

آب دریای عمان سال 1404 به خراسان جنوبی می رسد