مطالب مرتبط:
پرواز تهران- پارس آباد به مهرآباد بازگشت
بهره برداری از 60 کیلومتر بزرگراه محور پارس آباد ـ مشگین شهر
پرواز تهران- پارس آباد به مهرآباد بازگشت
پرواز تهران- پارس آباد به مهرآباد بازگشت
بازگشت پرواز تهران- پارس آباد به مهرآباد | ماجرا چیست ؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 فروردین 1403 ساعت 14:402024-04-17اقتصادي

تدوین طرح جامع فرودگاه پارس آباد


مدیرکل فرودگاههای استان از تدوین طرح جامع فرودگاه پارس آباد خبر داد و گفت: در این طرح پروازهای باری برای صادرات و واردات کشور منظور شده است.

- محمد قصابی در گفت و گو با ایسنا اعلام کرد: برقراری پروازهای باری در فرودگاه پارس آباد نیازمند همکاری شرکت های هواپیمایی و بخش خصوصی است و برای صادرات و واردات محصولات کشاورزی و سایر می تواند خدمات پروازی ارایه دهد.

وی با اشاره به اینکه فرودگاه پارس آباد مغان مجهز به سیستم کمک ناوبری و روشنایی باند است و توانایی پذیرش پروازهای متعدد را دارد، افزود: امکان دایر شدن پروازهای بین المللی از این فرودگاه هست، اما نیازمند مصوبه دولت و همکاری شرکت های هواپیمایی کشور می باشد.

مدیرکل فرودگاه های اردبیل عنوان کرد: دو پرواز ایران ایر روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته با ظرفیت مجموع 60 نفر در فرودگاه پارس آباد برقرار است.

قصابی همچنین گفت: پرواز شماره 3431 شرکت هواپیمایی ایران ایر امروز صبح در مسیر تهران به پارس آباد به علت مه آلود بودن فرودگاه پارس آباد نتوانست فرود بیاد و به فرودگاه مهرآباد تهران بازگشت، اما با مساعد شدن شرایط جوی پرواز فوق در فرودگاه پارس آباد بر زمین نشست.

انتهای پیام


برچسب ها: فرودگاه - پارس آباد - پرواز - شرکت های هواپیمایی - صادرات و واردات - صادرات و واردات محصولات - واردات محصولات کشاورزی
آخرین اخبار سرویس:

تدوین طرح جامع فرودگاه پارس آباد

تدوین طرح جامع فرودگاه پارس آباد