مطالب مرتبط:
ویدیو / اسماعیل هنیه: بین فرزندان من و مردم فلسطین تفاوتی نیست
دمشق؛ میزبان کاروان کمک های ایران برای مردم فلسطین
جهاد اسلامی فلسطین: تل آویو پس از شکست میدانی به ترور فرزندان رهبران مقاومت روی آورده است
جهاد اسلامی فلسطین: تل آویو پس از شکست میدانی به ترور فرزندان رهبران مقاومت روی آورده است
حمید دباشی، استاد دانشگاه کلمبیا: اعراب، ایرانیان، مسلمانان، مردم آسیا، آفریقا و آمریکای لاتین موجودیت واقعی برای فیلسوفان اروپایی ندارند/ اگر شک دارید، تنها نگاهی به فیلسوف برجسته ی اروپایی یورگن هابرماس و چند تن از همکارانش بیندازید که از کشتار فلسطین
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 فروردین 1403 ساعت 16:302024-04-11سياسي

اعتقاد راسخ دارم که این هدیه شما بر مقاومت مردم فلسطین می افزاید


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در پی شهادت سه فرزند و نوه های اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی حماس، در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به خودروی حامل آنان، - دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا گفت: شهادت مظلومانه فرزندان جنابعالی را تسلیت می گویم، اعتقاد راسخ دارم که این هدیه شما به مردم فلسطین و آرمان آنان، بر مقاومتشان خواهد افزود.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در پی شهادت سه فرزند و نوه های اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی حماس، در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به خودروی حامل آنان، دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در پیامی این ضایعه را به وی تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است؛برادر مجاهد عزیز، آقای هنیهفداکاری بزرگ ملت مظلوم و قهرمان فلسطین در تقدیم عزیزترین فرزندان خود، در مقابل یکی از وحشی ترین دژخیمان تاریخ، ذبح اسماعیل (ع) را در خاطر ها متبادر ساخت.

درود خدا بر شما و مادران و پدران فلسطینی که ابراهیم وار پای نگهبانی از قدس شریف ایستاده اید.

اینجانب شهادت مظلومانه فرزندان جنابعالی را تسلیت می گویم، اعتقاد راسخ دارم که این هدیه شما به مردم فلسطین و آرمان آنان، بر مقاومتشان خواهد افزود.


برچسب ها: رییس دفتر سیاسی - رژیم صهیونیستی - حمله تروریستی - شورای عالی هماهنگی اقتصادی - اسماعیل هنیه - اسماعیل - مردم فلسطین
آخرین اخبار سرویس:

اعتقاد راسخ دارم که این هدیه شما بر مقاومت مردم فلسطین می افزاید

اعتقاد راسخ دارم که این هدیه شما بر مقاومت مردم فلسطین می افزاید