مطالب مرتبط:
فاصله اندک شاهین صفر دنده ای تا 700 میلیون
هرسال حدود 5 میلیون هکتار جنگل در جهان نابود می شود
بعد از حدود سه سال از عمر دولت سیزدهم، هدف تولید سالیانه یک میلیون خانه محقق نشده است
بعد از حدود سه سال از عمر دولت سیزدهم، هدف تولید سالیانه یک میلیون خانه محقق نشده است
همتی: میانگین ⁧صادرات ⁩10 کشور اول آسیا بدون چین سالانه بالای 600 میلیارد دلار است/ صادرات پکن به تنهایی 3700 میلیارد دلار؛ ایران زیر 80 میلیارد دلار
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 فروردین 1403 ساعت 13:152024-03-22اقتصادي

حجم صادرات ورامین حدود 700 میلیون دلار است


محمد داوودی جاوید رییس اداره صنعت، معدن و تجارت ورامین در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه اظهار کرد: حجم صادرات ورامین حدود 700 میلیون دلار است.

- ایسنا/تهران محمد داوودی جاوید رییس اداره صنعت، معدن و تجارت ورامین در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه اظهار کرد: حجم صادرات ورامین حدود 700 میلیون دلار است.

داوودی جاوید در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه ورامین با اشاره به ظرفیت های تولید در این شهرستان گفت: ورامین دارای چهار شهرک صنعتی است که سطح اشغال این شهرک ها یک هزار هکتار است.

وی میزان اشتغال موجود در شهرک ها و نواحی صنعتی ورامین را 9 هزار و 500 نفر دانست و در خصوص حجم صادرات تولیدی های این شهرستان گفت: حجم صادرات ورامین حدود 700 میلیون دلار است.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت ورامین با بیان این که در دولت سیزدهم به مساحت شهرک های مصوب این شهرستان 300 هکتار افزوده شده است، گفت: مشکل ناحیه صنعتی ملاآقایی بعد از 15 سال با پیگیری های دلسوزانه فرماندار ورامین به نقطه ایده آل رسیده و حل و فصل شده است که این یک دستاورد قابل دفاع است.

وی در خصوص لکه صنعتی خیرآباد نیز گفت: دولت سیزدهم بعد از 12 سال این بار بر زمین مانده را بر دوش گرفته و در راستای ساماندهی 38 لکه صنعتی استان تهران، خیرآباد را هم در مسیر ساماندهی و تأسیس شهرک قرار داده اس


برچسب ها: ورامین - خطبه های نماز جمعه - صنعت، معدن و تجارت - میلیون دلار - صادرات - رییس اداره - نماز جمعه
آخرین اخبار سرویس:

حجم صادرات ورامین حدود 700 میلیون دلار است

حجم صادرات ورامین حدود 700 میلیون دلار است