مطالب مرتبط:
با تکمیل پروژه «داپ» توسط ترکیه سهم ایران از منابع آبی در حوضه آبریز ارس تا 30 درصد کاهش می یابد / این مساله تهدیدی برای امنیت غذایی کشور است / با پدیده مهاجرت دست کم در سه استان اردبیل و آذربایجان های شرقی و غربی مواجه خواهیم شد
پرتودهی گاما نوید تکمیل حلقه ای دیگر از زنجیره توسعه استان اردبیل
وضعیت جاده ها و راه ها امروز 24 فروردین 1403؛ جاده چالوس یکطرفه شد | بارش باران و برف در جاده های 11 استان
احیای خرده فرهنگ ها در روستای گردشگری «حیدره قاضی خان» استان همدان
تاکید ائمه جمعه استان تهران بر تحریم صهیونیست ها
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 فروردین 1403 ساعت 11:152024-04-13اقتصادي

تلاش برای تسریع در تکمیل مهم ترین رینگ ترافیکی استان قم


معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با اشاره به اهمیت اجرای رینگ ترافیکی فردوسی در مدیریت ترددهای شهری، گفت: چندین تقاطع غیرهمسطح در این بلوار اجرایی شده و به دنبال تسریع در اجرای پروژه های مختلف در آن هستیم.

- ایسنا/قم معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با اشاره به اهمیت اجرای رینگ ترافیکی فردوسی در مدیریت ترددهای شهری، گفت: چندین تقاطع غیرهمسطح در این بلوار اجرایی شده و به دنبال تسریع در اجرای پروژه های مختلف در آن هستیم.

عباس حلوایی زاده با اشاره به برخی پروژه های عمرانی شهر قم گفت: بر اساس بودجه مصوب شورای اسلامی شهر قم، شهرداری خدمات مختلفی ازجمله پروژه های عمرانی را در سطح شهر دنبال می کند.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم اظهار کرد: بودجه امسال شهرداری قم در بخش های مختلف 15 هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اجرای پروژه فاز پنجم بلوار عمار یاسر و ادامه طول غدیر گفت: این پروژه پس از سال ها تکمیل شد و ارتفاع سطح تونل این فاز در تقاطع بلوار پیامبر اعظم (ص) بیش از 11 متر است.

حلوایی زاده تصریح کرد: یکی از ویژگی های بارز این طرح این است که در صورت ترافیک و تردد بالای خودروها بخصوص در مناسبت های ملی و مذهبی، امکان انتقال ترافیک عبوری از سطح یک به سطح منفی یک وجود دارد که در این حالت سطح یک تونل تبدیل به پیاده راه شهری م


برچسب ها: معاون فنی و عمرانی - شهرداری قم - شهرداری - عمرانی - پروژه های عمرانی - تقاطع غیرهمسطح - پروژه
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای تسریع در تکمیل مهم ترین رینگ ترافیکی استان قم

تلاش برای تسریع در تکمیل مهم ترین رینگ ترافیکی استان قم