مطالب مرتبط:
اولویت دهی به مباحث مالی در نظام آموزشی، نتیجه فرهنگی مناسبی نمی دهد
افزایش اعتماد عمومی به نظام آموزشی با برگزاری سالم آزمون ها
سازمان سنجش عدالت آموزشی را در کشور محقق می کند
بُعد پرورشی در حوزه آموزش و پرورش باید مقدم بر بُعد آموزشی باشد
اصلاح قانون تاسیس مدارس و مراکز آموزشی غیردولتی به رییسی ابلاغ شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 فروردین 1403 ساعت 19:152024-04-09سياسي

اولویت دهی به مباحث مالی در نظام آموزشی، نتیجه مناسبی ندارد


نماینده ولی فقیه در استان فارس معتقد است: اگر در نظام آموزشی مباحث مالی و درآمدی مهمتر جلوه کند، نتیجه فرهنگی و مناسبی از این نظام گرفته نمی شود.

- ایسنا/فارس نماینده ولی فقیه در استان فارس معتقد است: اگر در نظام آموزشی مباحث مالی و درآمدی مهمتر جلوه کند، نتیجه فرهنگی و مناسبی از این نظام گرفته نمی شود.

آیت الله لطف الله دژکام امروز (21 فروردین ماه) در نشست اساتید و رؤسای دانشکده های دانشگاه آزاد اسلامی شیراز، گفت: از ابتدای انقلاب فرهنگی تا امروز ما کمبودی در حرف خوب و مناسب مشاهده نمی کنیم، اما بررسی کارنامه ها در عمل و اجرا نشانه نداشتن موفقیت در این بعد است.

وی ادامه داد: گاهی تلاش هایی که ما انسان ها انجام می دهیم هرچند در سطح بسیار عالی هم باشد، آن نتیجه ای که از آن می خواهیم حاصل نمی شود و اینجاست که باید تاکید کنیم بر جمله گهر باری که امام راحل فرمودند که ما موظف به تکلیف هستیم نه موظف به نتیجه بنابراین انسان می بیند باید تلاش خود را در عرصه های مختلف به کار ببندد و دست از کوشش و تلاش بر ندارد، هرچند آن تلاش به نتیجه ای که مد نظر او است، منتج نشود.

دژکام با اشاره به اثرگذاری اساتید دانشگاه بر نسل جوان و دانشجو، اظهار کرد: مدرسان و مجموعه مدیریت دانشگاه باید در رابطه با تخلفات اخلاقی غیرقابل اغماض، تصمیم واضح بگیرند و م


برچسب ها: نماینده ولی فقیه در استان - نظام آموزشی - نماینده ولی فقیه - آیت الله لطف الله دژکام - نظام - مناسب - استان فارس
آخرین اخبار سرویس:

اولویت دهی به مباحث مالی در نظام آموزشی، نتیجه مناسبی ندارد

اولویت دهی به مباحث مالی در نظام آموزشی، نتیجه مناسبی ندارد