مطالب مرتبط:
9 تن گوشت و آلایش دام و طیور فاسد در قشم کشف شد
9290 کیلوگرم گوشت و مرغ غیربهداشتی کشف شد
مضرات مصرف بیش از حد تخم مرغ
افزایش شدید قیمت گوشت مرغ در بازار برای امروز سه شنبه 7 فروردین 1403
میزان مصرف سرانه گوشت قرمز چقدر است؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 فروردین 1403 ساعت 12:502024-03-27پزشكي

کشف بیش از 9 تن گوشت و مرغ غیرقابل مصرف در قشم


مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم گفت: طی بازرسی های انجام شده توسط تیم بازرسی و گشت نوروزی کارشناسان بهداشت محیط و کار طی دو روز، بیش از 9 تن گوشت و مرغ فاسد از یک واحد صنفی کشف شد.

- یاسر مرادی اظهار داشت: طی بازرسی های انجام شده توسط تیم بازرسی و گشت نوروزی کارشناسان بهداشت محیط و کار طی دو روز، بیش از 9 تن گوشت و مرغ فاسد از یک واحد صنفی کشف شد.

وی افزود: در روز گذشته از یک فروشگاه عرضه گوشت و مرغ 453 کیلو گرم گوشت و مرغ بدلیل نگهداری غیر اصولی جمع آوری و معدوم گردید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم بیان کرد: طی پیگیری و بررسی های کارشناسان سلامت محیط و کار یک واحد انبار سردخانه مرتبط با فروشگاه مذکور در روستاهای نزدیک شهر درگهان کشف و با بازرسی انجام شده مقدار 9 هزارو 125 کیلو گرم گوشت و مرغ فاسد کشف و ضمن جمع آوری اقلام فاسد، انبار سردخانه و دو واحد رستوران و یک واحد فروشگاه عرضه مرغ و گوشت با دستور دادستان پلمب شد.

مرادی ادامه داد: این بازرسی توسط کارشناسان سلامت محیط و کار و همراهی کمیته تنظیم بازار و امور گمرکی، بازرسین اداره نظارت براماکن، اداره دامپزشکی، اصناف سازمان منطقه آزاد انجام شده است.

انتهای پیام


برچسب ها: گوشت و مرغ - مدیر شبکه بهداشت و درمان - شبکه بهداشت و درمان - مدیر شبکه بهداشت - بازرسی - کارشناسان - بهداشت و درمان
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 9 تن گوشت و مرغ غیرقابل مصرف در قشم

کشف بیش از 9 تن گوشت و مرغ غیرقابل مصرف در قشم