مطالب مرتبط:
امام جمعه شیراز : مردم برای تحقق شعار سال به میدان بیایند + فیلم
مردم و مسئولان باید کنار هم شعار سال را محقق کنند
تشریح برنامه های قوه قضاییه به منظور تحقق شعار سال/ ثبت شکایت 5100 تن از کوروش کمپانی/ آخرین وضعیت پرونده سالار آقاخانی و پرونده زمین 1000 میلیاردی حوزه علمیه ازگل/ تشکیل دو پرونده درباره آبگرفتگی های اخیر در اهواز/ خداحافظی ستایشی از سمت سخنگویی قوه قضاییه
تسریع در تعیین تکلیف کالاهای مرتبط با تولید برای تحقق شعار سال
استاندار همدان: بخش خصوصی در راستای تحقق شعار سال به کار گرفته شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 فروردین 1403 ساعت 09:402024-04-10سياسي

مردم تحقق شعار سال را از مسئولان مطالبه کنند


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد از مردم خواست تا شعار سال را از مسئولان مطالبه کنند و اجازه ندهند فرمان رهبری روی زمین بماند.

- ایسنا/یزد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد از مردم خواست تا شعار سال را از مسئولان مطالبه کنند و اجازه ندهند فرمان رهبری روی زمین بماند.

آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه های نماز عید سعید فطر با تبریک عید رمضان اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان به ویژه شب های قدر، فرصتی فراهم شد تا با اطاعت و بندگی خدا، دعا و استغفار از گناه پاک و آماده دریافت رحمت الهی شویم.

وی با بیان اینکه خدا روزه را واجب کرد تا به مرحله تقوا برسیم، افزود: تقوا خودنگهداری از گناه است و بنده مومن که همه چیز خود را از خدا دارد و همه امدادهای زندگی او نشأت گرفته از لطف و رحمت الهی است، در ماه مبارک رمضان با روزه داری به تقوا رسیده است.

امام جمعه یزد عنوان کرد: وظیفه بندگان خدا این است که از خدای متعال اطاعت کنند زیرا او ما را دوست دارد و مسیر ما باید مسیر الی الله باشد بنابراین باید حرکت هایی داشته باشیم که ما را به خدا نزدیک کند تا در زندگانی ابدی خود جایگاهی شایسته داشته باشیم.

آیت الله ناصری با بیان اینکه آنچه در ماه مبارک رمضان به دست آوردیم، حاصل نگاهی است که خداوند متعال به ما داشته و این نگاه ما را با قرآن و خدا مانو


برچسب ها: نماینده ولی فقیه در استان - امام جمعه یزد - نماینده ولی فقیه - ماه مبارک رمضان - امام جمعه - خطبه های نماز عید سعید فطر - شعار سال
آخرین اخبار سرویس:

مردم تحقق شعار سال را از مسئولان مطالبه کنند

مردم تحقق شعار سال را از مسئولان مطالبه کنند