مطالب مرتبط:
نگرانی تل آویو پس از اظهارات وزیر امنیت داخلی اسراییل | زیر تیغ انتقاد قرار گرفت
نگرانی تل آویو پس از اظهارات وزیر امنیت داخلی اسراییل | ایتامار بن گویر زیر تیغ انتقاد
پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت پرویز داوودی
پیام تبریک مدیرکل هنرهای تجسمی به چهره سال انقلاب
پیام تبریک مدیرکل هنرهای تجسمی به 2 هنرمند ایرانی و خارجی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 فروردین 1403 ساعت 20:012024-04-19فرهنگي

اظهارات وزیر فرهنگ درخصوص برگزاری اکسپو و رشد هنرهای تجسمی


اسماعیلی در مورد برگزاری اکسپو گفت: مصوبه ویژه ای از شورای عالی انقلاب فرهنگی را در این زمینه اخذ کردیم که اواخر اسفند توسط آقای رییس جمهور ابلاغ شد و گام بسیار مهمی در این زمینه محسوب می شود، - اسماعیلی در مورد برگزاری اکسپو گفت: مصوبه ویژه ای از شورای عالی انقلاب فرهنگی را در این زمینه اخذ کردیم که اواخر اسفند توسط آقای رییس جمهور ابلاغ شد و گام بسیار مهمی در این زمینه محسوب می شود، از این رو بازار هنری ایران را از امسال اجرا خواهیم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز جمعه (31 فروردین) با حضور در فرهنگسرای نیاوران از آثار به نمایش درآمده در نمایشگاه قرآنی روایت باران بازدید کرد.

وزیر فرهنگ پس از پایان این بازدید در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: دولت در حوزه فرهنگ و هنر خودش را حامی بخش خصوصی و مردمی می داند چراکه وظیفه ما حمایت گری، نظارت و تنظیم گری است و هر میزان جریان مردمی حضور قوی تری داشته باشند می شود امیدوار بود این کار ادامه یابد و رشد کند.

وی افزود: این حوزه در کشور ما با سابقه است و در آن پیشتاز هستیم به ویژه در حوزه خوشنویسی مزیت مطلقی در جهان اسلام داریم که به دلیل وجود آیات و روایتی است که زبان بین المللی ما مسلمانان محسوب می شود و همه جا قابل ارائه است.


برچسب ها: شورای عالی انقلاب فرهنگی - فرهنگ - شورای عالی انقلاب - وزیر فرهنگ - آقای رییس جمهور - انقلاب فرهنگی - اسماعیلی
آخرین اخبار سرویس:

اظهارات وزیر فرهنگ درخصوص برگزاری اکسپو و رشد هنرهای تجسمی

اظهارات وزیر فرهنگ درخصوص برگزاری اکسپو و رشد هنرهای تجسمی