مطالب مرتبط:
کاظم صدیقی فردا در این مراسم سخنرانی می کند + تصویر
سخنرانی کاظم صدیقی بعد از جنجال زمین خواری در حوزه علمیه ازگل
واکنش یک روحانی به دعوت از کاظم صدیقی برای سخنرانی در مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق (ع): دهن کجی به مردم عاقبت خوشی ندارد!
کاظم صدیقی از سخنرانی شب های احیا حذف شد
واکنش یک روحانی به دعوت از کاظم صدیقی برای سخنرانی در مراسم شب قدر/ دهن کجی به مردم عاقبت خوشی ندارد!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 فروردین 1403 ساعت 20:402024-03-29سياسي

پیشنهاد چند سوژه برای سخنرانی شب های قدر کاظم صدیقی


توضیح دهید در نظام اسلامی، برخورد مومنانه با کارگزار فاسد، برخورد قاطع و بی مماشات با او و نیز بی حیثیت کردن اوست و به ماجرای «علیّ بن هرمه» مسئول بازار اهواز اشاره کنید که مرتکب خیانت در اموال بازاریان شده بود.

- توضیح دهید در نظام اسلامی، برخورد مومنانه با کارگزار فاسد، برخورد قاطع و بی مماشات با او و نیز بی حیثیت کردن اوست و به ماجرای علیّ بن هرمه مسئول بازار اهواز اشاره کنید که مرتکب خیانت در اموال بازاریان شده بود.

امام علی (ع) نگفتند که صلاح نیست او را محاکمه کنیم چرا که منسوب ومنصوب حکومت است بلکه حکم برکناری و زندانش کردن را صادر کردند و دستور دادند او را در بازار بگرداند تا اگر کسی شکایتی از این خائن دارد، بدون واهمه بیان کند.

  عصر ایران - شب گذشته، دانشگاه امام صادق(ع) تهران، در اطلاعیه ای از کاظم صدیقی به عنوان سخنران مراسم شب قدر این دانشگاه نام برد و چون، اعتراضات بالا گرفت، در اطلاعیه جدیدش نام او را حذف کرد.

بنابراین تا بدین جای کار می دانیم که صدیقی بر خلاف سال های گذشته در دانشگاه امام صادق(ع) سخنرانی نخواهد کرد ولی نمی دانیم جای دیگری، مثلاً در حوزه خودش منبر می رود یا نه؟ از آنجا که در هفته های اخیر، وی به شدت درگیر افشاگری باغ ازگل شده، احتمالاً برای سخنرانی احتمالی اش، نتوانسته است، مطالعه ای داشته


برچسب ها: بازار - برخورد - برخورد قاطع - بازار اهواز - کاظم صدیقی - بازاریان - کارگزار
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد چند سوژه برای سخنرانی شب های قدر کاظم صدیقی

پیشنهاد چند سوژه برای سخنرانی شب های قدر کاظم صدیقی