مطالب مرتبط:
نرخ ارز بازار غیررسمی زودگذر است و به زودی کاهش پیدا می کند
واکنش فرزین به نوسان ارز غیررسمی؛ بزودی کاهش پیدا می کند
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس: نرخ ارز حتما قابل کاهش است
تخلف برخی تجار: واردات حبوبات با ارز 28500؛ فروش به نرخ ارز غیررسمی
چرا برخی شرکتهای فروش خودرو، قیمتها را افزایش داده اند! یک کارشناس: صنعت خودرو توانایی بازیابی خود را از دست داده است / ورود نقدینگی و تحولات نرخ ارز، شیب تند قیمتها در بازار را رقم زد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 فروردین 1403 ساعت 23:452024-04-07اقتصادي

نرخ ارز بازار غیررسمی زودگذر است و به زودی کاهش پیدا می کند


رییس بانک مرکزی با اشاره به اینکه نرخ ارز بازار غیررسمی زودگذر است و به زودی کاهش پیدا می کند گفت: امسال هم ارز کالاهای اساسی را با نرخ 28500 تومان تامین می کنیم.

- رییس بانک مرکزی با اشاره به اینکه نرخ ارز بازار غیررسمی زودگذر است و به زودی کاهش پیدا می کند گفت: امسال هم ارز کالاهای اساسی را با نرخ 28500 تومان تامین می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد رضا فرزین - رییس کل بانک مرکزی- گفت: نوسان در بازاربین المللی فلزات و نرخ ارز ناشی از هراس از تحولات سیاسی طی 50 روز اخیر اغاز شده است این نوسانات در ایران بازار غیر رسمی که عمدتا تامین کننده نیاز بازار قاچاق و خروج سرمایه است را متاثر کرده، اما نرخ تامین ارز مورد نیاز کالاهای اساسی تثبیت شده است.

وی با اشاره به اینکه بانک مرکزی امادگی دارد تمامی نیاز ارزی کالاهای قانونی کشور را برای کالاهای اساسی با نرخ 28500 تومان و برای سایر کالاها با نرخ ارز نیمایی با نوسان جزیی تامین کند، گفت: هیچ واردات قانونی با نرخ ارز 60 هزار تومانی انجام نشده است ارز مورد نیاز تمامی کالاهای قانونی از سوی بانک مرکزی تامین می شود.

فرزین در ادامه عنوان کرد: عوامل بنیادی تاثیرگذار بر نرخ ارز از جمله نرخ رشد نقدینگی، تراز تجارت خارجی و میزان صادرات و واردات کشور در کنار رشد مناسب اقتصادی کشور روند مناسبی داشته است و عوا


برچسب ها: کالاهای اساسی - بانک مرکزی - نرخ ارز بازار - بازار - رییس بانک مرکزی - نرخ ارز - تامین
آخرین اخبار سرویس:

نرخ ارز بازار غیررسمی زودگذر است و به زودی کاهش پیدا می کند

نرخ ارز بازار غیررسمی زودگذر است و به زودی کاهش پیدا می کند