مطالب مرتبط:
کارگران خصوصی مشمول مصوبه شورای عالی کار نمی شوند
جلسه اضطراری شورای امنیت در پی حمله اسراییل به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق
جلسه شورای امنیت سازمان ملل با موضوع حمله اسراییل به سفارت ایران/ نماینده ایران: بردباری های ایران محدود است/ آمریکا مسئول تمام اقدامات اسراییل است/ نماینده آمریکا: در حمله به کنسولگری ایران نقشی نداشتیم؛ این را به ایران اعلام کردیم
شورای امنیت سازمان ملل تشکیل جلسه داد
در پی حمله اخیر رژیم اسراییل به ساختمان کنسولی ایران در دمشق؛ شورای امنیت سازمان ملل تشکیل جلسه داد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 فروردین 1403 ساعت 12:052024-04-03سياسي

ارائه شش دستور کار برای چهارمین جلسه شورای عالی حفاظت محیط زیست


رییس دبیرخانه شورای عالی حفاظت محیط زیست گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون برای اعتلای و حفاظت بهینه محیط زیست کشور سه جلسه برگزار و 13 دستور کار مصوب و اجرایی شده است.

- رییس دبیرخانه شورای عالی حفاظت محیط زیست گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون برای اعتلای و حفاظت بهینه محیط زیست کشور سه جلسه برگزار و 13 دستور کار مصوب و اجرایی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا نرجس شهمیری در تشریح فعالیت های دبیرخانه شورای عالی حفاظت محیط زیست اظهارکرد: شورای عالی حفاظت محیط زیست به عنوان عالی ترین مرجع رسیدگی به مسایل حوزه محیط زیست نقش مهم و ارزنده ای در تصمیم سازی و سیاستگذاری را در این حوزه داراست.

وی افزود: از ابتدای شروع فعالیت دولت سیزدهم، شورای عالی حفاظت محیط زیست سه جلسه با حضور رییس جمهوری و معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست در جهت وظایف و اختیارات خود مطابق قانون حفاظت و بهسازی محیط زیست و قانون شکار و صید و همگام با سیاست های دولت مردمی گامهای مهمی برداشته است که برگزاری این سه جلسه در طول این مدت نشان دهنده توجه ویژه دولت مردمی و انقلابی سیزدهم به مسایل و مشکلات حوزه محیط زیست است.

رییس دبیرخانه شورایعالی حفاظت محیط زیست تاکید کرد: در این راستا شورای عالی حفاظت محیط زیست در برگزاری جلسات فوق 13 دستور کار و مصوبات مهم و


برچسب ها: حفاظت محیط زیست - محیط زیست - شورای عالی - حفاظت - زیست - محیط - عالی
آخرین اخبار سرویس:

ارائه شش دستور کار برای چهارمین جلسه شورای عالی حفاظت محیط زیست

ارائه شش دستور کار برای چهارمین جلسه شورای عالی حفاظت محیط زیست