مطالب مرتبط:
دستگیری سارقان مسلح حرفه ای قبل از اقدام به سرقت در ملایر
دستگیری دستفروش کلاهبردار مترو و سارقان حرفه ای منزل و سیم برق در تهران
دستگیری قاتل فراری مسلح و خطرناک در کرمانشاه
اقدام مهم باشگاه پرسپولیس برای اخذ مجوز حرفه ای
جدید ترین تصویر از بازیگر جذاب و معروف سینما و تلویزیون خانم هستی مهدوی همراه با ویدیویی از صحبتهای آن در مورد حرفه ای بازیگری
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 فروردین 1403 ساعت 15:002024-03-25حوادث

دستگیری سارقان مسلح حرفه ای قبل از اقدام به سرقت


فرمانده انتظامی ملایر از دستگیری دو نفر سارق مسلح حرفه ای قبل از اقدام به سرقت با هوشمندی مأموران پلیس آگاهی و امنیت این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/همدان فرمانده انتظامی ملایر از دستگیری دو نفر سارق مسلح حرفه ای قبل از اقدام به سرقت با هوشمندی مأموران پلیس آگاهی و امنیت این شهرستان خبر داد.

سرهنگ احمد ساکی در تشریح جزییات این خبر گفت: مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان در پی اطلاع از اینکه فردی با تهیه سلاح با همدستی یک از دوستانش قصد اقدامات مجرمانه و سرقت را دارد، بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه مأموران با انجام تحقیقات لازم و پس از تأیید صحت خبر متهمان را به صورت شبانه روزی تحت تعقیب و مراقبت خود قرار دادند، تصریح کرد: سرانجام با به کارگیری شیوه و شگردهای خاص پلیسی مأموران پلیس آگاهی و امنیت عمومی شهرستان، موقعیت متهم اصلی را که از سارقان حرفه ای بوده در یکی از خیابان های شهر ملایر در حال پرسه زدن شناسایی شد.

ساکی ادامه داد: مأموران در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه وی را دستگیر و در بازرسی بدنی از متهم یک قبضه سلاح دست ساز شبه خودکار مجهز به صدا خفه کن و مسلح به یک تیرجنگی به همراه یک تیغه خشاب کلت حاوی هفت تیر جنگی و یک عدد شوکر ساخت کشور آمریکا را کشف کردند.


برچسب ها: مأموران پلیس - فرمانده انتظامی ملایر - فرمانده انتظامی - پلیس آگاهی - شهرستان - دستگیری - امنیت عمومی
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارقان مسلح حرفه ای قبل از اقدام به سرقت

دستگیری سارقان مسلح حرفه ای قبل از اقدام به سرقت