مطالب مرتبط:
ریزش سنگ درجاده هراز /  ترافیک به سمت تهران پرحجم شد
جاده هراز تا اطلاع ثانوی یکطرفه شد
ریزش کوه در جاده پلدختر-خرم آباد/ اسکان 61 مسافر در معمولان + جزییات
ترافیک سنگین و احتمال اعمال محدودیت در جاده های چالوس و هراز
فیلم|عملیات ریزش برداری در جاده های اصلی و فرعی کهگیلویه و بویراحمد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 فروردین 1403 ساعت 16:252024-03-26اجتماعي

ریزش سنگ در جاده هراز


ریزش سنگ های نسبتا بزرگ که پس از بارندگی روزگذشته دربخش لاریجان شهرستان آمل باعث سرازیر شدن شن و ماسه کوهی به سمت حاشیه جاده و پرت شدن سنگ های بزرگ به سمت جاده در کیلومتر 85 جاده هراز حدفاصل تونل تکاور و محدوده زیارباغ منجر شد.

- رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای هراز گفت، ریزش سنگ های معلق از کوه به سمت جاده هراز درروز سه شنبه 7 فروردین خوشبختانه تلفات جانی و مصدومیت برای مسافران عبوری نداشته است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ کوروش روشن افزود: ریزش سنگ های نسبتا بزرگ که پس از بارندگی روزگذشته دربخش لاریجان شهرستان آمل باعث سرازیر شدن شن و ماسه کوهی به سمت حاشیه جاده و پرت شدن سنگ های بزرگ به سمت جاده در کیلومتر 85 جاده هراز حدفاصل تونل تکاور و محدوده زیارباغ منجر شد.

  وی ادامه داد: با حضور به موقع عوامل گشت راهداری هراز در محل ریزش سنگ، بلافاصله شن و ماسه و سنگ های کوهی از سطح جاده جمع آوری شد.

  رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای هراز لاریجان ادامه داد: به طور معمول پس از هر بارندگی و هدایت آب از کوه به سمت پایین دست، باعث شست وشوی شن و ماسه و رها شدن سنگ به سمت اطراف و جاده منجر می شود.

  روشن، درعین حال از رانندگان عبوری از جاده کوهستانی هراز درخواست کرد با سرعت مطمئنه در طول مسیر این جاده حرکت کنند تا در صورت وقوع حوادث پیش بینی


برچسب ها: جاده - ریزش سنگ - جاده هراز - هراز - شن و ماسه - راهداری و حمل ونقل جاده ای - سنگ های بزرگ
آخرین اخبار سرویس:

ریزش سنگ در جاده هراز

ریزش سنگ در جاده هراز