مطالب مرتبط:
هشت ایستگاه گردشگری هوشمند در اراضی عباس آباد جانمایی شد
مشارکت 150 میلیارد ریالی سرمایه گذاران در سومین طرح تامین مالی جمعی رضوی
کلاهبرداری 190 میلیارد ریالی یک شرکت خشکباری در قزوین کشف شد
استخدام سرپرست فروش مقیم نوشهر یا چالوس در گروه صنعتی ایلیا استیل
جاده چالوس یکطرفه شد / مسافران بدانند!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 فروردین 1403 ساعت 00:502024-03-20اقتصادي

آزادسازی 180میلیارد ریالی اراضی کشاورزی در چالوس


رییس پلیس امنیت اقتصادی استان از تغییر کاربری 13 هزار متر مربع از زمین های زراعی در منطقه مرزن آباد شهرستان چالوس به ارزش 180 میلیارد ریال خبرداد.

- ایسنا/مازندران رییس پلیس امنیت اقتصادی استان از تغییر کاربری 13 هزار متر مربع از زمین های زراعی در منطقه مرزن آباد شهرستان چالوس به ارزش 180 میلیارد ریال خبرداد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد محمدپور در تشریح جزییات این خبر، اظهار کرد: در پی تغییر کاربری غیر قانونی، تخریب بستر رودخانه و تصرف 13 هزار متر مربع از اراضی ملی و منابع طبیعی (جنگلی) در منطقه مرزن آباد شهرستان چالوس، موضوع در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی آن شهرستان قرار گرفت.

رییس پلیس امنیت اقتصادی مازندران، تصریح کرد: با هماهنگی قضایی و همکاری کارشناسان اداره منابع طبیعی، تمام دیوارکشی ها و بناهای ایجاد شده در زمین مذکور تخریب شد و زمین فوق در اختیار بخش منابع طبیعی قرار گرفت.

محمدپور، خاطرنشان کرد: مالک زمین که پس از تفکیک غیرقانونی این زمین ها اقدام به دیوارکشی و ساخت و سازهای غیر مجاز در آن کرده بود، پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ محمدپور ارزش زمین های رهاسازی شده در این عملیات را بالغ بر 180 میلیارد ریال عنوان کرد و با اشاره به مبارزه جدی پلیس با جرایم اقتصادی از مردم خواست


برچسب ها: پلیس امنیت اقتصادی - رییس پلیس امنیت اقتصادی - امنیت اقتصادی - رییس پلیس امنیت - پلیس امنیت - شهرستان چالوس - تغییر کاربری
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی 180میلیارد ریالی اراضی کشاورزی در چالوس

آزادسازی 180میلیارد ریالی اراضی کشاورزی در چالوس