مطالب مرتبط:
خطر اینترنت رایگان مجرمان سایبری بیخ گوش مسافران نوروزی
ارائه اینترنت 14 گیگابایتی رایگان نوروزی به مشترکان ایرانسل+ روش ثبت نام
افزایش تحرکات مجرمان سایبری در ایام تعطیلات نوروزی
کد اینترنت دریافت رایگان ایرانسل عید نوروز / با این روش ساده 5 و 12 گیگ اینترنت هدیه بگیرید
خبر خوب | دریافت 14 گیگ اینترنت رایگان با یک روش ساده
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 فروردین 1403 ساعت 11:452024-03-22فناوري

خطر اینترنت رایگان مجرمان سایبری بیخ گوش مسافران نوروزی


بر اساس آمار پرونده های قضایی تشکیل شده در پلیس فتا، دسترسی غیرمجاز به گوشی تلفن همراه و اطلاعات کاربران مشخص است و یکی از روش های مجرمان سایبری در این حوزه استفاده از ترفند اتصال کاربران به اینترنت رایگان است.

- رییس پلیس فتا انتظامی مشهد: بر اساس آمار پرونده های قضایی تشکیل شده در پلیس فتا، دسترسی غیرمجاز به گوشی تلفن همراه و اطلاعات کاربران مشخص است و یکی از روش های مجرمان سایبری در این حوزه استفاده از ترفند اتصال کاربران به اینترنت رایگان است.

رییس پلیس فتا انتظامی مشهد گفت: اتصال اینترنتی رایگان از ترفند مجرمان سایبری برای آلوده سازی گوشی تلفن همراه و دسترسی غیر مجاز به اطلاعات کاربران است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سرهنگ سیدابوالفضل طالب الحق اظهارداشت: بر اساس آمار پرونده های قضایی تشکیل شده در پلیس فتا، دسترسی غیرمجاز به گوشی تلفن همراه و اطلاعات کاربران مشخص است و یکی از روش های مجرمان سایبری در این حوزه استفاده از ترفند اتصال کاربران به اینترنت رایگان است.

وی بیان کرد: مجرمان سایبری با استفاده از این شگرد با آلوده سازی گوشی تلفن همراه متقاضیان نسبت به دسترسی غیرمجاز به اطلاعات شخصی و محرمانه کاربران فریب خورده اقدام و نیات شوم خود را اجرا می کنند.


برچسب ها: آمار پرونده های قضایی - گوشی تلفن همراه - مجرمان سایبری - پرونده های قضایی - اینترنت رایگان - تلفن همراه - پلیس فتا
آخرین اخبار سرویس:

خطر اینترنت رایگان مجرمان سایبری بیخ گوش مسافران نوروزی

خطر اینترنت رایگان مجرمان سایبری بیخ گوش مسافران نوروزی