مطالب مرتبط:
تحریم های آمریکا مانع روابط بانکی و توسعه تجاری اسلام آباد-تهران است
«شهر رمضان» کارکرد جدیدی به بوستان لاله بخشید/ لزوم تلاش برای ارتقای نشاط در تهران
سخنگوی شهرداری تهران: اینکه برخی از مساجد موجود نمازگزار کمی دارند، دلیل خوبی برای عدم توسعه مساجد نیست / مسجد پارک قیطریه، اولین و آخرین مسجد در پارک های بزرگ پایتخت نیست
ساعت کاری سفارت و کنسولگری افغانستان در تهران و مشهد در نوروز 1403
101 بوستان طی سه سال اخیر به شهر تهران اضافه شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 فروردین 1403 ساعت 15:502024-03-30سياسي

توسعه 4750 هکتاری جنگل کاری در شهر تهران


مدیرعامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران درباره اقدامات انجام شده در دوره اخیر مدیریت شهری در حوزه فضای سبز و آبیاری آن توضیحاتی ارائه کرد.

- مدیرعامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران درباره اقدامات انجام شده در دوره اخیر مدیریت شهری در حوزه فضای سبز و آبیاری آن توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،علی محمد مختاری در خصوص ارتقای وضعیت فضای سبز تهران و عملکرد شهرداری در این حوزه در این دوره از مدیریت شهری گفت: در حدود کمتر از سه سال اخیر، 4 هزار و 750 هکتار جنگل کاری انجام شده و 101 بوستان محله ای، منطقه ای و فرامنطقه ای به شهر تهران اضافه شده است.

مدیرعامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران افزود: با توجه به اقدامات انجام شده در زمینه توسعه فضای سبز، سرانه فضای سبز در شهر تهران در حال حاضر حدود 17 مترمربع است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسایت شهر، مختاری درباره افزایش استفاده از پساب برای آبیاری فضای سبز در شهر تهران در این دوره از مدیریت شهری نیز گفت: در سال 1400 میزان استفاده از پساب برای آبیاری فضای سبز حدود 7 میلیون مترمکعب بوده که این عدد در حال حاضر به 30 میلیون مترمکعب رسیده و با انجام خط انتقال جدید تا پایان اردیبهشت ماه به 50 میلیون متر مکعب خواهد رسید.


برچسب ها: فضای سبز - شهر تهران - تهران - مدیریت شهری - بوستان ها - بوستان - مدیرعامل
آخرین اخبار سرویس:

توسعه 4750 هکتاری جنگل کاری در شهر تهران

توسعه 4750 هکتاری جنگل کاری در شهر تهران