مطالب مرتبط:
60 نیروی آتش نشان درحال رفع آبگرفتگی اهواز هستند
آتش نشانان به 35 خودرو گرفتار در آب گرفتگی معابر دزفول امدادرسانی کردند
خدمت رسانی 60نیروی آتش نشان در آبگرفتگی اهواز
اعزام دومین محموله کاروان تجهیزات به مدارس مناطق آسیب دیده از سیل سیستان و بلوچستان
امدادرسانی هلال احمر در مناطق دچار آبگرفتگی اهواز
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 فروردین 1403 ساعت 13:052024-03-25اجتماعي

اعزام 2 اکیپ عملیات امدادرسانی سیل و آتش نشانی اصفهان به اهواز


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: 7 نفر در قالب 2 تیم عملیاتی از سازمان آتش نشانی و شهرداری اصفهان به استان خوزستان اعزام شدند تا در کنار سایر تیم ها در جهت تخلیه آب و کنترل آبگرفتگی معابر، - ایسنا/اصفهان مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: 7 نفر در قالب 2 تیم عملیاتی از سازمان آتش نشانی و شهرداری اصفهان به استان خوزستان اعزام شدند تا در کنار سایر تیم ها در جهت تخلیه آب و کنترل آبگرفتگی معابر، منازل و تاسیسات شهری اقدام کنند.

منصور شیشه فروش در گفت وگو با ایسنا، درباره کمک رسانی اصفهان به اهواز، اظهار کرد: به منظور کمک رسانی در کنترل آب گرفتگی شهر اهواز ناشی از بارندگی های اخیر، امکانات و تجهیزاتی از اصفهان به اهواز ارسال شد.

وی افزود: 7 نفر در قالب 2 تیم عملیاتی از سازمان آتش نشانی و شهرداری اصفهان به استان خوزستان اعزام شدند تا در کنار سایر تیم ها در جهت تخلیه آب و کنترل آبگ رفتگی معابر، منازل و تاسیسات شهری اقدام کنند.

شیشه فروش با بیان اینکه یک دستگاه جرثقیل 8 تن و یک دستگاه تانکر آبکش نیز به اهواز ارسال شد، گفت: یک دستگاه تویوتا هایلوکس، یک دستگاه پمپ آبکشی 4 سیلندر با خروجی 4 اینچ و یک دستگاه پمپ خود مکش 6 اینچ به اهواز ارسال شده است.


برچسب ها: اصفهان - سازمان آتش نشانی - مدیریت بحران استانداری - شهرداری اصفهان - استان خوزستان - مدیرکل مدیریت بحران - آتش نشانی
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 2 اکیپ عملیات امدادرسانی سیل و آتش نشانی اصفهان به اهواز

اعزام 2 اکیپ عملیات امدادرسانی سیل و آتش نشانی اصفهان به اهواز