مطالب مرتبط:
واحدهای تولیدی اجازه حمایت از تیم های ورزشی خارج از محدوده استان را ندارند
گامی مهم در جهت رونق اقتصادی با افزایش مشارکت مردم
تکذیب افزایش قیمت لوازم خانگی / تغییری در قیمت های واحدهای تولیدی ایجاد نشده است
پیش بینی بانک جهانی از رشد اقتصادی پاکستان
2024 سال رشد اقتصادی روسیه است؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 فروردین 1403 ساعت 14:402024-04-03سياسي

واحدهای تولیدی مغز متفکر رونق اقتصادی هستند


نماینده مردم ملایر در مجلس با تأکید بر اینکه باید از تمام ظرفیت موجود در شهرستان برای تحقق شعار سال استفاده کرد، گفت: واحدهای تولیدی «مغز متفکر رونق اقتصادی و تحقق شعار سال» هستند.

- ایسنا/همدان نماینده مردم ملایر در مجلس با تأکید بر اینکه باید از تمام ظرفیت موجود در شهرستان برای تحقق شعار سال استفاده کرد، گفت: واحدهای تولیدی مغز متفکر رونق اقتصادی و تحقق شعار سال هستند.

حجت الاسلام والمسلمین احد آزادی خواه چهارشنبه 15 فروردین در شورای اداری شهرستان ملایر، با تأکید بر اینکه باید مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی برطرف شود، افزود: مسئولان در این زمینه تسهیلگری کرده و با مدیران کل برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی رایزنی کنند.

وی با اشاره به اینکه رونق واحدهای تولیدی، سبب اشتغالزایی و پیشرفت اقتصادی می شود، اظهار کرد: از سوی دیگر انتظار داریم بانک های عامل در بحث ضامن و پرداخت وام به مردم سخت گیری بی مورد نداشته باشند.

آزادی خواه به اهمیت تأمین آب شرب و آب کشاورزی روستاهای ملایر اشاره و خاطرنشان کرد: رفع مشکلات آب روستاها نیازمند یک بسیج همگانی در دستگاه های اجرایی شهرستان است.

وی با تأکید بر اینکه بحث اراضی موقوفه در ملایر باید تعیین تکلیف شود، گفت: انرژی برق یکی از زیرساخت های توسعه یافتگی به شمار می رود در همین راس


برچسب ها: واحدهای تولیدی - تحقق شعار سال - واحدهای تولیدی و صنعتی - مشکلات واحدهای تولیدی - تولیدی - رونق اقتصادی - تحقق شعار
آخرین اخبار سرویس:

واحدهای تولیدی مغز متفکر رونق اقتصادی هستند

واحدهای تولیدی مغز متفکر رونق اقتصادی هستند