مطالب مرتبط:
ثبت 6.5 میلیون تردد نوروزی در همدان
بیش از 6/5 میلیون تردد در همدان ثبت شد
بیش از 6/5 میلیون تردد در همدان ثبت شد
مرگ 469 نفر در تصادفات نوروزی 1403 / ثبت 283 میلیون تردد از ابتدای طرح نوروزی
مسافران نوروزی از هم اکنون برای بازگشت از دور اول سفرها برنامه ریزی کنند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 فروردین 1403 ساعت 15:052024-03-25اقتصادي

ثبت بیش از 7 میلیون تردد در موج اول بازگشت مسافران نوروزی در همدان


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان همدان از آغاز موج اول بازگشت مسافران نوروزی و ثبت بیش از هفت میلیون تردد در محورهای مواصلاتی این استان از ابتدای طرح نوروزی 1403 خبر داد.

- ایسنا/همدان مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان همدان از آغاز موج اول بازگشت مسافران نوروزی و ثبت بیش از هفت میلیون تردد در محورهای مواصلاتی این استان از ابتدای طرح نوروزی 1403 خبر داد.

مهرداد آهکی گفت: از 25 اسفند 1402 تا شش فروردین 1403، هفت میلیون و 259 هزار تردد با استفاده از 80 سامانه ترددشمار در محورهای مواصلاتی استان همدان به ثبت رسیده است که درصد ترددهای سنگین نسبت به مدت مشابه پارسال 10 درصد افزایش را نشان می دهد.

وی تصریح کرد: با اقدامات مؤثر و جهادی عوامل راهداری در رفع 31 نقطه حادثه خیز محورهای استان، به کارگیری تمهیدات لازم برای ارتقاء ایمنی راه ها و با همکاری پلیس راه و سایر دستگاه های مرتبط، آمار تصادفات جاده ای نسبت به مدت مشابه پارسال تا به امروز کاهش چشمگیری داشته است و امیدوارم با همکاری کاربران جاده ای و استفاده کنندگان از راه ها این روند همچنان ادامه داشته باشد.

آهکی با اشاره اجرای پویش چشم به راهیم، ایستگاه های سلامت و اجرای طرح 60-30 در استان همدان مطرح کرد: اجرای این پویش ها و طرح فقط به منظور آموزش، ارائه فرهنگ درست رانندگی، ترغیب


برچسب ها: راهداری و حمل ونقل جاده ای - محورهای مواصلاتی - مسافران نوروزی - استان همدان - استان - نوروزی - حمل ونقل جاده ای
آخرین اخبار سرویس:

ثبت بیش از 7 میلیون تردد در موج اول بازگشت مسافران نوروزی در همدان

ثبت بیش از 7 میلیون تردد در موج اول بازگشت مسافران نوروزی در همدان