مطالب مرتبط:
حسادت اوکراین نسبت به اسراییل گل کرد
تحولات اوکراین|خشم زلنسکی از تفاوت برخورد غرب با اسراییل
تحریم های بیشتر علیه ایران جایگزین پاسخ اسراییل به حمله ایران | وزیران کابینه بنیامین نتانیاهو از وی خواستند در پاسخ به حمله ایران درنگ کند
جمهوری اسلامی با دفاع مشروع، پدرخواندگی ساختگی آمریکا و اسراییل را هدف گرفت
ترمز نتانیاهو برای حمله اسراییل به ایران کشیده شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 فروردین 1403 ساعت 13:552024-04-17بين الملل

حسادت زلنسکی به نتانیاهو: از اوکراین هم مثل اسراییل دفاع کنید


زلنسکی از متحدان غربی خود  خواست که همان حمایتی را که به اسراییل در دفع حمله هوایی ایران کردند، به اوکراین هم نشان دهند.

  - حسادت زلنسکی به نتانیاهو: از اوکراین هم مثل اسراییل دفاع کنید زلنسکی از متحدان غربی خود  خواست که همان حمایتی را که به اسراییل در دفع حمله هوایی ایران کردند، به اوکراین هم نشان دهند.

  ولودمیر زلنسکی رییس جمهوری اوکراین می گوید اوکراین هم همانند اسراییل باید از سوی کشورهای غربی مورد حمایت کامل قرار بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران به نقل از خبرگزاری فرانسه، زلنسکی از متحدان غربی خود خواست که همان حمایتی را که به اسراییل در دفع حمله هوایی ایران کردند، به اوکراین هم نشان دهند.

  ایالات متحده و متحدانش به اسراییل کمک کردند تا دهها پهپاد و موشک ایرانی را با پدافند مورد هدف قرار دهند، با این حال پایگاه های نظامی و امنیتی اسراییل از گزند موشک های ایرانی در امان نماند و بنا به اعتراف مقامات اسراییلی و غربی دستکم 9 موشک بالستیک ایرانی به 2 پایگاه هوایی و امنیتی حساس اسراییل برخورد کرد.

اوکراین در ماه های اخیر به طور فزاینده ای از تاخیر در کمک های غرب، از جمله دفاع هوایی که می گوید برای دفع حملات مرگبار روسیه ضروری است، ناامید شده است.


برچسب ها: اسراییل - اوکراین - زلنسکی - حمله هوایی - ایران - حمایت - حمایتی
آخرین اخبار سرویس:

حسادت زلنسکی به نتانیاهو: از اوکراین هم مثل اسراییل دفاع کنید

حسادت زلنسکی به نتانیاهو: از اوکراین هم مثل اسراییل دفاع کنید