مطالب مرتبط:
حل مشکلات را به افراد دیگر حواله ندهیم / باید در سفره و معیشت مردم آثار امیدآفرینی دیده شود
اسلامی: بتن ریزی نیروگاه کارون امسال انجام می شود/ بخشی از مگاپروژه امیدآفرینی برای مردم هستیم
نشست مدیران رسانه ها با رییس قوه قضاییه در سال 1403/ نادعلی زاده: مطالبه ای مبنی بر تطبیق سیاست دستگاه ها در اجرا و عمل با دیدگاه های امام خمینی (ره) وجود دارد/ کواکبیان: انتظار است در رابطه با مساله ازگل یک چیزی هم قوه قضاییه بگوید، مردم انتظار دارند/ به
کارشناس خزانه داری
کارشناس خزانه داری
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 فروردین 1403 ساعت 17:452024-04-08سياسي

نگاه راهبردی مدیران و مردم داری آن ها باعث امیدآفرینی می شود


فرماندار رشت با بیان اینکه نگاه راهبردی مدیران و مردم داری آنها باعث امیدآفرینی می شود، گفت: امیدآفرینی حلقه مفقوده است باید با ارائه عملکرد خوب نشاط آفرینی کنید و از مجموعه بسیج در حوزه های مختلف برای پیشبرد اهداف کمک بگیرید.

- ایسنا/گیلان فرماندار رشت با بیان اینکه نگاه راهبردی مدیران و مردم داری آنها باعث امیدآفرینی می شود، گفت: امیدآفرینی حلقه مفقوده است باید با ارائه عملکرد خوب نشاط آفرینی کنید و از مجموعه بسیج در حوزه های مختلف برای پیشبرد اهداف کمک بگیرید.

کیا عاشوری امروز، 20 فروردین ماه در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان رشت که در فرمانداری برگزار شد، با تأکید بر خدمت صادقانه به مردم در سال پیشرو اظهار کرد: حال خوب بسیار با ارزش است که از دل خدمت صادقانه به خلق حاصل می شود.

وی با بیان اینکه نظام اسلامی سختی های زیادی را پشت سر گذاشته و بهترین جوانان را تقدیم کرده تا به این آرامش رسیده است، افزود: نظام اسلامی باعث برهم زدن تمرکز سلطه طلبان در جهان و یکی از اضلاع مثلث قدرت شد لذا چنین نظامی باید از مدیران انقلابی برخوردار باشد که تکریم ارباب رجوع را در اولویت امور قرار می دهند.

فرماندار شهرستان رشت با اشاره به تقارن ماه مبارک رمضان و بهار طبیعت گفت: همزمانی تحول در طبیعت و بهار معنویت نویدبخش سالی پر از خیر و برک


برچسب ها: امیدآفرینی - فرماندار - خدمت صادقانه - فرماندار رشت - حلقه مفقوده - راهبردی - داری
آخرین اخبار سرویس:

نگاه راهبردی مدیران و مردم داری آن ها باعث امیدآفرینی می شود

نگاه راهبردی مدیران و مردم داری آن ها باعث امیدآفرینی می شود