مطالب مرتبط:
سخنی از سر صدق و صفا با آقای پناهیان
ما شوکه شدیم؛ آقای وزیر شاید نه!
رضارشیدپور از عکس جدید دختر زیبایش رونمایی کرد / آقای مجری دختر نداره پلنگ ایرانی داره! + عکس
«آقای دولت! نتیجه وعده های تان درباره ارز را می بینید؟»
آقای نکونام این فیلم را ببین و حسرت بخور!/ فیلم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 فروردین 1403 ساعت 17:452024-04-08سياسي

سخنی از سر صدق و صفا با آقای پناهیان


نکته پایانی مهم اینکه کثرت کلام شاید موجب افزایش اشتباه و خطا گردد و لذا بر مومنین است که بر سیاق رفتار و اعمال بزرگان دین( پیامبر رحمت و ائمه اطهار صلوات الله علیهم ) یا کمتر سخن بگویند یا با دقت و تمرکز کافی در کنار مطالعه و مشورت لازم، - نکته پایانی مهم اینکه کثرت کلام شاید موجب افزایش اشتباه و خطا گردد و لذا بر مومنین است که بر سیاق رفتار و اعمال بزرگان دین( پیامبر رحمت و ائمه اطهار صلوات الله علیهم ) یا کمتر سخن بگویند یا با دقت و تمرکز کافی در کنار مطالعه و مشورت لازم، کلام خود را از خطا مصون سازند.

حسن لاسجردی - خبرآنلاین بعد از سخنان سحری آقای پناهیان در نسبت دادن برخی القاب به پیامبر اسلام و امیر المومنین(س) ، این موضوع مورد توجه و نقد جدی بسیاری از صاحب نظران قرار گرفت.

پس از گذشت چند روز از اظهار نظر آقای پناهیان در برنامه سحرگاهی تلویزیون و واکنش متعدد افراد جامعه از اهالی حوزه و دانشگاه تا صاحب نظران رسانه ای و دیگر افراد دغدغه مند در حوزه مسائل دینی و اعتقادی ، ایشان در برنامه تلویزیونی از علمای حوزه و مومنین عذرخواهی کرد.

این کار اقای پناهیان اگر چه بخودی خود اقدام شایسته و قابل احترام است ولی با توجه به در معرض تکرار بودن افراد دارای تربیون چند نکته را از سر صدق و صفا به ایشان اعلام می دارم: - اولین نکته مهم در ب


برچسب ها: پیامبر رحمت - پناهیان - ائمه اطهار - مومنین - پیامبر - بزرگان - اشتباه
آخرین اخبار سرویس:

سخنی از سر صدق و صفا با آقای پناهیان

سخنی از سر صدق و صفا با آقای پناهیان